تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
کد خبر : 36492

جریمه ۲۶ میلیاردی تخلف گرانفروشی نمایشگاه نوشت افزار

جریمه ۲۶ میلیاردی تخلف گرانفروشی نمایشگاه نوشت افزار

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان خبرداد؛ جریمه ۲۶ میلیاردی تخلف گرانفروشی نمایشگاه نوشت افزار مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت:برپا کننده نمایشگاه نوشت افزار در شهر اصفهان به پرداخت بیش از ۲۶ میلیارد ریال جریمه محکوم شد. به گزارش  دنیای اسرار : اکبر مختاری بیان داشت: پس از صدور مجوز برپایی نمایشگاه نوشت

Print Friendly, PDF & Email

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان خبرداد؛

جریمه ۲۶ میلیاردی تخلف گرانفروشی نمایشگاه نوشت افزار

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت:برپا کننده نمایشگاه نوشت افزار در شهر اصفهان به پرداخت بیش از ۲۶ میلیارد ریال جریمه محکوم شد.

به گزارش  دنیای اسرار : اکبر مختاری بیان داشت: پس از صدور مجوز برپایی نمایشگاه نوشت افزار در اصفهان بازرسان با مراجعه به این نمایشگاه، تخلف گرانفروشی محرز و پرونده تخلف تشکیل و در شعبه ششم بدوی اصفهان رسیدگی شد.

علی اکبر مختاری با بیان اینکه سود مجاز فروش نمایشگاهی ۵ درصد است، افزود: در پشت عنوان تبلیغات فروش با تخفیف ویژه در نمایشگاه تا ۲۵ درصد اضافه تر، لوازم تحریر به خریداران عرضه کرده که به جریمه ۲۶ میلیارد و ۱۴۵ میلیون و ۳۴ هزار و ۵۰۰ ریال جزای نقدی بابت گرانفروشی محکوم شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت: شهروندان که اقدام به خرید از این نمایشگاه در مهرماه کرده اند، به عنوان شاکی خصوصی با ارائه مدارک مبنی بر خرید، حق شکایت آن‌ها محفوظ است و می‌توانند به بازرسی اتاق اصناف اصفهان مراجعه و طرح شکایت کنند.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.