تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
کد خبر : 36631

قول‌های وزیر نیرو باید مکتوب و پیگیری شود

قول‌های وزیر نیرو باید مکتوب و پیگیری شود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان: قول‌های وزیر نیرو باید مکتوب و پیگیری شود رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: وزیر نیرو در سال‌های 1400 و 1401 قول‌هایی داده و عمل نکرده است و دیروز بار دیگر قول دادند. این قول‌ها باید مکتوب و پیگیری شود تا این بی عدالتی‌ها در حق مردم اصفهان جبران شود.

Print Friendly, PDF & Email

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان: قول‌های وزیر نیرو باید مکتوب و پیگیری شود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: وزیر نیرو در سال‌های 1400 و 1401 قول‌هایی داده و عمل نکرده است و دیروز بار دیگر قول دادند. این قول‌ها باید مکتوب و پیگیری شود تا این بی عدالتی‌ها در حق مردم اصفهان جبران شود.
قول‌های وزیر نیرو باید مکتوب و پیگیری شود

به گزارش دنیای اسرار، محمد نورصالحی در نطق پیش از دستور صد و دهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار اظهار کرد: حضرت زینب کبری (س) بزرگ‌قهرمان کربلا و بزرگ پرستار عالم است و انتخاب این روز به عنوان روز پرستار افتخاری برای جامعه پرستاری محسوب می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان مجاور و افتتاح‌ برخی پرو‌ژه‌ها با بیان اینکه در دو سال گذشته تقریبا وزارت نیرو خواب بوده است،گفت: حتما همه ما از عمران و آبادانی و اجرای پروژه‌ها در سراسر ایران خوشحال می‌شویم اما تبعیض را در تقسیم حقابه بی توجهی به ذی حقان آب زاینده رود را نمی‌توانیم تحمل کنیم.

وی ادامه داد: پروژه‌هایی بنا بوده به صورت همزمان در کشور اتفاق بیفتد اما به پروژه های استان‌های دیگر توجه شده و به استان ما خیر و این ناشی از بی عدالتی و بی مهری است.

نورصالحی گفت: روز گذشته جلسات فراوانی در این خصوص داشتیم، رویکرد این بود که به نوعی در اعتراض به این اقدام ناعادلانه که عمدتاً مقصر آن وزارت نیرو است حتی نمایندگان و اعضای شورا استعفا بدهند.

وی با اشاره به جلسه با وزرای کشور و نیرو گفت: شب گذشته جلسه‌ای حدود 5 ساعته در استانداری تشکیل شد، آنجا شاهد بودند که کشاورزان چطور با سوز و آه از مشکلات آب گفتند. حقوق این کشاورزان و حقابه آنها نادیده گرفته شده و به سایر منابع تخصیص پیدا کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: جلسه شورای تامین استان نیز تشکیل شده است و امیدواریم مجموعه این اقدامات دستاوردهای خوبی داشته باشد.

وی افزود: تونل سوم کوهرنگ که اجرای آن 20 سال طول کشیده و 30 هزار میلیارد تومان ارزش روز آن است، اکنون دو سال است در این دولت انتقال آب از این تونل متوقف شده که قول دادند ظرف ماه‌های آینده از سر گرفته شود.

نورصالحی بیان کرد: تونل بهشت آباد نیز متوقف شده بود و در این دولت ادامه پیدا نکرد، همه مسئولان پیگیر هستند تا این پروژه‌ها از سر گرفته شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم حرکت روز گذشته و مجموعه اقدامات منجر به دستاوردهای مثبتی شود، گفت: در دو سال گذشته تقریبا وزارت نیرو خواب بوده است. وزیر نیرو در سال‌های 1400 و 1401 قول‌هایی داده و عمل نکرده است و دیروز بار دیگر قول دادند. این قول‌ها باید مکتوب و پیگیری شود تا این بی عدالتی‌ها در حق مردم اصفهان جبران شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: همه تاکید می‌کردند کسی با تخصیص آب شرب مخالفت ندارد اما فضای سبز اصفهان امروز به شدت دچار تنش است، حتی تامین پساب هم کفاف آن را نمی‌دهد، ما در حال از دست دادن درختان چند صد ساله هستیم که خساراتی دارد و مردم این را تحمل نمی‌کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.