تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
کد خبر : 36643

اساس کار بسیج، مشارکت و نقش آفرینی مردم در عرصه‌های مختلف است

اساس کار بسیج، مشارکت و نقش آفرینی مردم در عرصه‌های مختلف است

سردار فدا: اساس کار بسیج، مشارکت و نقش آفرینی مردم در عرصه‌های مختلف است فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) در مراسم افتتاحیه نمایشگاه «بسیج به توان مردم» گفت: اساس کار بسیج، مشارکت، حضور و نقش آفرینی مردم در عرصه‌های مختلف از جمله خدمت‌رسانی، اقتصاد مقاومتی، مباحث فرهنگی اجتماعی، مباحث علمی پژوهشی، فضای مجازی و تربیتی

Print Friendly, PDF & Email

سردار فدا:

اساس کار بسیج، مشارکت و نقش آفرینی مردم در عرصه‌های مختلف است

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) در مراسم افتتاحیه نمایشگاه «بسیج به توان مردم» گفت: اساس کار بسیج، مشارکت، حضور و نقش آفرینی مردم در عرصه‌های مختلف از جمله خدمت‌رسانی، اقتصاد مقاومتی، مباحث فرهنگی اجتماعی، مباحث علمی پژوهشی، فضای مجازی و تربیتی است.

به گزارش دنیای اسرار:سردار مجتبی فدا صبح امروز _سه‌شنبه سی‌ام آبان_ در مراسم افتتاحیه نمایشگاه «بسیج به توان مردم»، در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج اظهار کرد: بسیج پاره تن مردم است و در مشکلات روزمره نباید مردم را فراموش کند.

وی افزود: روز گذشته، روز اول هفته بسیج بود که با عنوان بسیج؛ جهادی، سازندگی، خدمتگزار و خدمت‌رسان معرفی شد. امروز دومین روز هفته مبارک بسیج است و نمایشگاه بسیج به توان مردم برگزار شده است، زیرا اساس کار بسیج، مشارکت، حضور و نقش آفرینی مردم در عرصه‌های مختلف از جمله خدمت رسانی، اقتصاد مقاومتی، مباحث فرهنگی اجتماعی، مباحث علمی پژوهشی، فضای مجازی و تربیتی است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: در این نمایشگاه بخش کوچکی از خدمات بسیج که با مشارکت اقشار مختلف انجام شده، ارائه می‌شود و در نمایشگاه بسیج به توان مردم، بیشتر غرفه‌ها تخصصی است و پایگاه‌های نمونه خواهران و برادران استان دستاوردها، عملکرد و فعالیت‌های خودشان را در طول یک سال گذشته در معرض دید مردم گذاشتند.

سردار فدا تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم آن بخش از خدمات و فعالیت‌های بسیج که برای مردم قابل دیدن و گفتن نبوده را در این نمایشگاه و با حضور کارشناسان و ارائه مطالب و جزواتی که وجود دارد به سمع و نظر مردم شریف استان اصفهان برسانیم.

وی تاکید کرد: شعار امسال ما «بسیج، امید ملت ایران» است و ما خودمان را خادم مردم ایران میدانیم، در عرصه‌های مختلف و در شرایط سخت مانند سیل، زلزله، کرونا و همچنین در عرصه خدمت رسانی و اقتصاد مقاومتی این مردم هستند که بسیج را نقش آفرین کردند. این مردم هستند که بسیج را با قابلیت انعطافی که دارد در عرصه‌های مختلف وارد صحنه کردند و صاحب اصلی بسیج خود مردم هستند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.