تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
کد خبر : 31362

لزوم صرفه جویی مردم استان اصفهان در مصرف گاز

لزوم صرفه جویی مردم استان اصفهان در مصرف گاز

 مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: با توجه به اطلاع رسانی صورت گرفته و همکاری خوب مردم، در استان اصفهان روزانه به طور متوسط ۶۰۰ هزار متر مکعب گاز صرفه جویی شده است. به گزارش دنیای اسرار:ابوالقاسم عسگری  با بیان اینکه مصرف گاز در روز‌های اخیر روزانه ۵۰ میلیون متر مکعب است گفت: در چهار

Print Friendly, PDF & Email

 مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: با توجه به اطلاع رسانی صورت گرفته و همکاری خوب مردم، در استان اصفهان روزانه به طور متوسط ۶۰۰ هزار متر مکعب گاز صرفه جویی شده است.

به گزارش دنیای اسرار:ابوالقاسم عسگری  با بیان اینکه مصرف گاز در روز‌های اخیر روزانه ۵۰ میلیون متر مکعب است گفت: در چهار روز گذشته ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار متر مکعب گاز صرفه جویی شده که به طور متوسط روزانه ۶۰۰ هزار متر مکعب گاز صرفه جویی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان افزود: از چهارشنبه تا جمعه بیش از هزار بازرسی از ادارات، بانک‌ها و مراکز آموزشی صورت گرفت که ۳۰۰ مورد آن اعمال قانون شدند.

او به مصرف روزانه بیش از ۷۰۰ میلیون متر مکعب گاز در کشور اشاره کرد و گفت: شرکت گاز پویشی به نام یک اتاق گرم برای هر ساختمان را برای فرهنگسازی و صرفه جویی گاز در فصل سرما راه اندازی کرده تا با مدیریت گاز به دیگر هموطنان به ویژه در شمال کشور گاز رسانی شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: اجرای این پویش منجر به صرفه جویی ۷۵ درصدی گاز در هر خانه می‌شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.