تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۴
کد خبر : 38925

برگزاری اولین جلسه شورای فرهنگی مخابرات اصفهان در سال ۱۴۰۳

برگزاری اولین جلسه شورای فرهنگی مخابرات اصفهان در سال ۱۴۰۳

  اولین جلسه شورای فرهنگی مخابرات منطقه اصفهان در سال ۱۴۰۳، صبح امروز ۹ اردیبهشت ماه، با حضور مدیر مخابرات منطقه اصفهان و اعضای این شورا در ساختمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مخابرات برگزار شد. به گزارش دنیای اسرار:مدیر این مجموعه در این جلسه با اشاره به عملیات پیروزمندانه وعده صادق گفت: این عملیات

Print Friendly, PDF & Email

 

اولین جلسه شورای فرهنگی مخابرات منطقه اصفهان در سال ۱۴۰۳، صبح امروز ۹ اردیبهشت ماه، با حضور مدیر مخابرات منطقه اصفهان و اعضای این شورا در ساختمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مخابرات برگزار شد.

به گزارش دنیای اسرار:مدیر این مجموعه در این جلسه با اشاره به عملیات پیروزمندانه وعده صادق گفت: این عملیات که نشانه گسترش انقلاب اسلامی است؛ این اطمینان را به مستضعفان دنیا داد که علیرغم حمایت همه جانبه استکبار جهانی از رژیم غاصب صهیونیستی، ملتی هست که در مقابل خونخواری های این رژیم کودک کش بایستد.

 

اسماعیل قربانی افزود: باید همچون گذشته در مخابرات اصفهان، همه تلاش ها در جهت استفاده از ظرفیت های فرهنگی در راستای افزایش حس ایثار، تلاش مضاعف همکاران و تامین رضایت مردم عزیز به کار بسته شود.

 

وی ادامه داد: باید تمام اقدامات فرهنگی مجموعه مخابرات با هماهنگی کامل همه ی فعالان این حوزه و با هم افزایی بیشتر آن ها منجر به تعالی سبک زندگی همکاران و خانواده های ایشان شود.

 

مدیر دفتر مدیر مخابرات منطقه اصفهان نیز در این جلسه با اشاره به رونمایی از کتاب شهدای مخابرات منطقه اصفهان گفت: این کتاب که مجموعه ی خاطرات ۱۹ شهید والا مقام این مجموعه است در ۲۸۰ صفحه جمع آوری شده و نام آن نیز از بین ۱۶۳ اسم پیشنهادی با انتخاب ۹ اسم منتخب گزینش شده و در آینده ای نزدیک رونمایی خواهد شد.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان