تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۴
کد خبر : 38937

بازدید هیئت ها تجاری كشورهای خارجی از غرفه ذوب آهن اصفهان در ایران اكسپو 2024

بازدید هیئت ها تجاری كشورهای خارجی از غرفه ذوب آهن اصفهان در ایران اكسپو 2024

هیئت های تجاری کشورهای مختلف از جمله نیجریه، اوگاندا ، سومالی ، پاکستان ، ارمنستان ، گرجستان وعراق با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان در اولین روز نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (2024 IRAN EXPO ) با مسئولین و کارشناسان حوزه بازرگانی این مجتمع عظیم صنعتی گفتگو و مذاکره کردند . به گزارش

Print Friendly, PDF & Email

هیئت های تجاری کشورهای مختلف از جمله نیجریه، اوگاندا ، سومالی ، پاکستان ، ارمنستان ، گرجستان وعراق با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان در اولین روز نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (2024 IRAN EXPO ) با مسئولین و کارشناسان حوزه بازرگانی این مجتمع عظیم صنعتی گفتگو و مذاکره کردند .
به گزارش دنیای اسرار:هیئت های تجاری کشورهای مختلف از جمله نیجریه، اوگاندا ، سومالی ، پاکستان ، ارمنستان ، گرجستان وعراق با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان در اولین روز نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (2024 IRAN EXPO ) با مسئولین و کارشناسان حوزه بازرگانی این مجتمع عظیم صنعتی گفتگو و مذاکره کردند .

ذوب آهن اصفهان محصولات خود را به 25 کشور دنیا صادر می کند و بازاریابی برای صادرات محصولات استراتژیک از جمله ریل را در دست اقدام دارد .

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (2024 IRAN EXPO ) به عنوان بزرگ ‌ترین رویداد صادراتی کشور از 8 تا 12 اردیبهشت ماه در محل نمایشگاه ‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است و ذوب آهن اصفهان در سالن شماره 6 این نمایشگاه با برپایی غرفه حضوردارد .

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان