تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۲
کد خبر : 39400

وصول مطالبات؛ با هدف ایجاد رفاه عمومی در جامعه است

وصول مطالبات؛ با هدف ایجاد رفاه عمومی در جامعه است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در جلسه وصول مطالبات شرکت گاز استان: وصول مطالبات؛ با هدف ایجاد رفاه عمومی در جامعه است وصول مطالبات که با هدف ایجاد رفاه عمومی در جامعه است، از اولویت های استانداری اصفهان بوده و باعث تحقق شعار سال نیز خواهد شد. به گزارش دنیای اسرار:، معاون هماهنگی امور

Print Friendly, PDF & Email

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در جلسه وصول مطالبات شرکت گاز استان:

وصول مطالبات؛ با هدف ایجاد رفاه عمومی در جامعه است

وصول مطالبات که با هدف ایجاد رفاه عمومی در جامعه است، از اولویت های استانداری اصفهان بوده و باعث تحقق شعار سال نیز خواهد شد.

به گزارش دنیای اسرار:، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در جلسه کمیته ویژه وصول مطالبات شرکت گاز استان وصول مطالبات واحدهای تولیدی و صنعتی را از مهم ترین اولویت های استانداری برشمرد و گفت: گاز محور توسعه، پیشرفت و موتور محرک اقتصاد و کلید توسعه پایدار در چرخه تولید است، از این رو وصول مطالبات که با هدف ایجاد رفاه عمومی در جامعه است، از اولویت های استانداری اصفهان بوده و باعث تحقق شعار سال نیز خواهد شد.

وی افزود: در همین راستا در 6 ماهه دوم سال 1402 در ستاد تسهیل استان جلساتی با محوریت شرکت گاز برگزار شده که موفقیت های ارزشمندی در این حوزه حاصل شده است.

در ادامه نیز رییس کمیته وصول مطالبات شرکت ملی گاز ایران در این جلسه با اشاره به تاکید معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران مبنی بر وصول بدهی مشترکین، وصول مطالبات را اقدامی مهم در راستای تامین مالی طرح های توسعه ای و تامین رفاه عمومی کشور برشمرد و از استانداری اصفهان و شرکت گاز استان اصفهان به منظور مشارکت فعال و پیگیری ها و اقدامات انجام شده در راستای وصول مطالبات تشکر و قدردانی کرد و تشکیل این جلسه به منظور تشریح وصول بدهی واحدهای تولیدی و صنعتی را بسیار مهم دانست.

همچنین در این جلسه ابوالقاسم عسکری مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان ضمن ارائه گزارش عملکرد شرکت افزود: شرکت گاز استان اصفهان همواره در وصول مطالبات پیشتاز بوده و خوشبختانه رتبه برتر را در بین استان های بزرگ کشور به خود اختصاص داده است.

وی در پایان سخنان خود به صرفه جویی در روش وصول مطالبات اشاره کرد و افزود: با استفاده از روش ارسال پیامک بجای حضور فیزیکی حدود 30 میلیارد ریال در هزینه های قطع و وصل گاز صرفه جویی صورت گرفته است

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان