تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۰۴
کد خبر : 33673

هلدینگ صباانرژی و شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران تفاهمنامه همکاری امضا کردند

هلدینگ صباانرژی و شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران تفاهمنامه همکاری امضا کردند

ظهر شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران، آیین امضای تفاهمنامه همکاری فیمابین شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت مهندسی و توسعه نفت گاز ایران برگزار شد. به گزارش دنیای اسرار:در این برنامه که با حضور دکتر علیرضا زمان‌پور مدیرعامل هلدینگ صباانرژی و دکتر نوشادی مدیرعامل شرکت

Print Friendly, PDF & Email

ظهر شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران، آیین امضای تفاهمنامه همکاری فیمابین شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت مهندسی و توسعه نفت گاز ایران برگزار شد.

به گزارش دنیای اسرار:در این برنامه که با حضور دکتر علیرضا زمان‌پور مدیرعامل هلدینگ صباانرژی و دکتر نوشادی مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران انجام شد، طرفین بر توسعه همکاری‌ها تاکید کردند.

هدف اصلی این تفاهمنامه، دستیابی به دانش فنی، تدارکاتی، ساخت و نصب تجهیزات تولید همزمان برق، هلیوم و نیتروژن در ایستگاه‌های تقلیل فشار خطوط لوله شرکت ملی گاز ایران میباشد که از طریق کاربردی سازی دانش روز دنیا در این حوزه و با استفاده از توان علمی دانشگاهی و تجارب صنعت، صورت خواهد گرفت.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان