تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۸
کد خبر : 38916

عاملان درگيري در بيمارستان کاشاني اصفهان دستگير شدند

عاملان درگيري در بيمارستان کاشاني اصفهان دستگير شدند

جانشين فرمانده انتظامي استان گفت: در عمليات هماهنگ ماموران انتظامي در سازمان اطلاعات اين فرماندهي 2 نفر از عاملان اصلي درگيري و برهم زنندگان نظم و آرامش مردم در بيمارستان آيت الله کاشاني اصفهان دستگير شدند. به گزارش دنیای اسرار:سردار ” محمد رضا هاشمي فر ”  بيان داشت: در پي وقوع يک مورد نزاع و

Print Friendly, PDF & Email

جانشين فرمانده انتظامي استان گفت: در عمليات هماهنگ ماموران انتظامي در سازمان اطلاعات اين فرماندهي 2 نفر از عاملان اصلي درگيري و برهم زنندگان نظم و آرامش مردم در بيمارستان آيت الله کاشاني اصفهان دستگير شدند.

به گزارش دنیای اسرار:سردار ” محمد رضا هاشمي فر ”  بيان داشت: در پي وقوع يک مورد نزاع و درگيري با سلاح سرد بين تعدادي از اراذل و اوباش در بيمارستان آيت الله کاشاني شهرستان اصفهان موجب ايجاد تنش و سلب آسايش بيماران و کادر درماني در اين مرکز و برهم زدن امنيت و آسايش شهروندان نيز شدند.
وي در ادامه گفت: با توجه به حساسيت موضوع، بلافاصله تيمي مجرب از ماموران پليس در سازمان اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اقدامات تخصصي خود را براي شناسايي متهمان آغاز و در نهايت هويت 2 نفر از عاملان اصلي اين درگيري شناسايي و اقدامات ميداني براي دستگيري متهمان متواري در دستور کار قرار گرفت.
جانشين فرمانده انتظامي استان اصفهان تصريح کرد: با اشراف اطلاعاتي خوب ماموران در سازمان اطلاعات اين فرماندهي، سرانجام هر 2 متهم در يک عمليات دقيق و کاملا هماهنگ قبل از هرگونه اقدامي دستگير و از آنان تعدادي سلاح سرد نيز کشف شد.
اين مقام ارشد انتظامي امنيت شهروندان را خط قرمز پليس دانست و خاطر نشان کرد: به هيچ عنوان اجازه نخواهيم داد عده اي هنجارشکن با رفتار هاي قانون گريزانه خود، آسايش مردم و امنيت عمومي را خدشه دار کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان