تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
کد خبر : 36903

حضور هلدینگ پتروپالایش اصفهان در ۲ نمایشگاه پژوهش و فناوری 

حضور هلدینگ پتروپالایش اصفهان در ۲ نمایشگاه پژوهش و فناوری 

  رئیس اداره پژوهش و فناوری هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: این هلدینگ همزمان با هفته پژوهش در ۲ نمایشگاه پژوهش و فناوری در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان و دانشگاه اصفهان حضور یافت.   به گزارش دنیای اسرار: محسن مرادمند با اشاره به برنامه‌های هفته پژوهش اظهار داشت: مقوله پژوهش و فناوری در هلدینگ پتروپالایش به

Print Friendly, PDF & Email

 

رئیس اداره پژوهش و فناوری هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: این هلدینگ همزمان با هفته پژوهش در ۲ نمایشگاه پژوهش و فناوری در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان و دانشگاه اصفهان حضور یافت.

 

به گزارش دنیای اسرار: محسن مرادمند با اشاره به برنامه‌های هفته پژوهش اظهار داشت: مقوله پژوهش و فناوری در هلدینگ پتروپالایش به عنوان اصلی مهم در دستور کار قرار دارد و از این رو برای استفاده از ظرفیت‌های موجود در این عرصه حضور در رویدادهای علمی و فناوری از رویکردهای این مجموعه است.

 

وی با بیان اینکه به مناسبت هفته پژوهش ۲ نمایشگاه علمی و پژوهشی در اصفهان برپا شده که هلدینگ پتروپالایش اصفهان در آنها حضور پر رنگ دارد، تصریح کرد: یکی از این نمایشگاه‌ها، نمایشگاه پژوهش و فناوری در برج فناوری شهرک علمی تحقیقاتی است که از ۱۳ تا ۱۵ آذرماه ادامه دارد.

 

وی افزود: هلدینگ پترو پالایش اصفهان همراه با سه شرکت زیر مجموعه خود شامل مشعل پویا، اکسیر ایرانیان و سهروردی صفاهان در این نمایشگاه حضور یافته است.

رئیس اداره پژوهش و فناوری هلدینگ پترو پالایش اصفهان با اشاره به اینکه در نمایشگاه پژوهش و فناوری برج فناوری شهرک علمی و فناوری شرکت های دانش بنیان حضور یافته و با صنایع بزرگی همچون هلدینگ پتروپالایش اصفهان، فولاد مبارکه، ذوب آهن و غیر ارتباط می‌گیرند گفت: در این ارتباط شرکت‌های دانش بنیان داشته‌های خود را برای صنایع بزرگ معرفی و همچنین صنایع بزرگ نیز نیازهای خود را در حوزه قطعات، مواد اولیه و تجهیزات وارداتی اعلام می‌کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه زمینه حضور شرکت‌های دانش بنیان در هلدینگ پتروپالایش اصفهان برای پیشبرد اهداف این هلدینگ پیش بینی شده است، افزود: ما این آمادگی را داریم که مطالعات و رساندن پروژه‌های شرکت‌های دانش بنیان به مرحله آزمایشگاهی را فراهم کنیم و پس از آن محصول تولید شده را در صورت امکان با همکاری خود شرکت دانش بنیان و در غیر این صورت با همکاری شرکت‌های بزرگتر به تولید انبوه برسانیم.

 

وی اضافه کرد: نمونه بارز این همکاری در پروژه KHT و تعدادی دیگر از واحدهای پالایشگاهی است که با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و فناورانه در حال بهره‌برداری است.

 

مرادمند با اشاره به رویداد پژوهش و فناوری در دانشگاه اصفهان نیز گفت: در این رویداد که با محوریت ارتباط صنعت و دانشگاه برنامه‌ریزی شده مسئولان شرکت‌های بزرگ همچون هلدینگ پترو پالایش اصفهان، فولاد مبارکه، ذوب آهن، گروه صنعتی انتخاب و غیر حضور دارند ‌و ارتباط شرکت‌های دانش بنیان، دانشگاهیان و صنایع را تعریف می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه در این رویداد استفاده از ظرفیت اساتید دانشگاه و اعضای هیئت علمی برای پروژه‌های توسعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان در دستور کار است، تصریح کرد: این بار نیز می‌تواند بار علمی بهره‌برداری از پروژه‌ها را در هلدینگ پتروپالایش اصفهان تقویت کند.

 

رئیس اداره پژوهش و فناوری هلدینگ پتروپالایش اصفهان اضافه کرد: رویداد پژوهش و فناوری در دانشگاه اصفهان به دلیل افزایش آلاینده‌های جوی تا روز یکشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.