تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰:۱۹
کد خبر : 36927

مدرسه خیرساز به‌صورت همزمان در منطقه محروم پشتکوه فریدونشهر افتتاح خواهد شد

مدرسه خیرساز به‌صورت همزمان در منطقه محروم پشتکوه فریدونشهر افتتاح خواهد شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان: ۱۶ مدرسه خیرساز به‌صورت همزمان در منطقه محروم پشتکوه فریدونشهر افتتاح خواهد شد مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: آیین افتتاح ۱۶ پروژه آموزشی و پرورشی در شهرستان فریدونشهر با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در روز پنجشنبه

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

۱۶ مدرسه خیرساز به‌صورت همزمان در منطقه محروم پشتکوه فریدونشهر افتتاح خواهد شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: آیین افتتاح ۱۶ پروژه آموزشی و پرورشی در شهرستان فریدونشهر با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در روز پنجشنبه ۱۶ آذرماه برگزار خواهد شد.

 

به گزارش دنیای اسرار :محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در گفت‌وگو با روابط عمومی اظهار داشت: آیین افتتاح ۱۶ پروژه آموزشی و پرورشی در شهرستان فریدونشهر با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در روز پنجشنبه ۱۶ آذرماه برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: این پروژه‌ها، به همت خیران نیک‌اندیش و با همراهی ویژهٔ مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان و با مشارکت دولت سیزدهم به ثمر رسیده و آماده بهره‌برداری است.

 

ابراهیمی ضمن تمجید از تلاش‌های خیران مدرسه‌ساز و با اشاره به افتتاح مدارس شهرستان فریدونشهر در ۱۶ آذر ماه، افزود: اغلب این پروژه‌ها با مشارکت ۵۰ درصدی خیران و برخی دیگر نیز با مشارکت ۳۰ تا ۴۰ درصدی در آستانه افتتاح قرار گرفته است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: این ۱۶ پروژه در مجموع بیش از ۲۷۰۰ متر زیربنا دارند و برای احداث آن‌ها بالغ بر ۳۴۰ میلیارد ریال از اعتبارات دولتی و به همین میزان نیز از کمک‌های خیران تخصیص داده شده است.

 

وی ادامه داد: طی این آیین افتتاحیه، در مجموع ۳۴ کلاس درس به بهره‌برداری خواهد رسید که از این میان، دو مدرسه ۶ کلاسه، یک مدرسه ۳ کلاسه، شش مدرسه ۲ کلاسه و سایر پروژه‌ها یک کلاسه هستند.

 

ابراهیمی خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها، مدارس کانکسی و سنگی در بسیاری از روستاهای شهرستان فریدونشهر برچیده می‌شود تا دانش‌آموزان در فضایی امن و آرام به درس و تحصیل بپردازند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.