تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷
کد خبر : 36985

اجرای جشن پویش کودکان سایبری در اصفهان

اجرای جشن پویش کودکان سایبری در اصفهان

  رئیس اداره تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اصفهان از برگزاری جشن پویش کودکان سایبری در چهارمین مرحله از این طرح توسط پلیس فتا اصفهان خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ حسن کریمی در این جشن که در سالن همایش کتابخانه مرکزی استان با حضور 150 نفر دانش آموز

Print Friendly, PDF & Email

 

رئیس اداره تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اصفهان از برگزاری جشن پویش کودکان سایبری در چهارمین مرحله از این طرح توسط پلیس فتا اصفهان خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ حسن کریمی در این جشن که در سالن همایش کتابخانه مرکزی استان با حضور 150 نفر دانش آموز برگزار گردید اعلام کرد: طرح کودکان سایبری با هدف افزایش آگاهی عمومی پیرامون مخاطرات فضای مجازی برای کودکان از هجدهم تا بیست‌وچهارم آذر با شعار «پلیس فتا، حامی کودکان در فضای مجازی» در سراسر کشور برگزار و با حمایت پلیس فتا کشور و سایر نهادها در حوزه فرماندهی انتظامی استان به صورت ویژه انجام خواهد شد.

وی درادامه سخنان خود گفت: در اجرای پویش کودکان سایبری برای هرروز به صورت ویژه به یک موضوع پرداخته خواهد شد و در روز اول با موضوع «کودکان، ایمنی سایبری»، روز دوم «خانواده، والدگری سایبری»، روز سوم «دوستان، بازی‌های سایبری»، روز چهارم «مدرسه، آموزش سایبری»، روز پنجم «جامعه، فرهنگ سایبری»، روز ششم «سکوها، مسئولیت اجتماعی» و روز هفتم «پلیس فتا، حامی کودکان سایبری» خواهد بود.

سرهنگ حسن کریمی در آخر به دانش آموزان شرکت کننده در این جشن گفت: توصیه‌های پلیس فتا را جدی بگیرید و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ یا سایت پلیس فتا به آدرس: www.cyberpolice.gov.irبا کارشناسان در میان بگذارید.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.