تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
کد خبر : 37019

انتخاب دکتر احمد عابدی عضو هیأت علمی دانشگاه اصفهان به عنوان پژوهشگر برتر کشور

انتخاب دکتر احمد عابدی عضو هیأت علمی دانشگاه اصفهان به عنوان پژوهشگر برتر کشور

همزمان با هفتهٔ پژوهش در بیست و چهارمین جشنوارهٔ تجلیل از پژوهشگران و نوآوران کشور، دکتر احمد عابدی عضو هیأت علمی گروه روانشناسی کودکان با نیازهای خاص دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه اصفهان جایزه پژوهشگر برتر کشور را از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دریافت کرد. به گزارش دنیای اسرار:دکتر احمد عابدی عضو

Print Friendly, PDF & Email

همزمان با هفتهٔ پژوهش در بیست و چهارمین جشنوارهٔ تجلیل از پژوهشگران و نوآوران کشور، دکتر احمد عابدی عضو هیأت علمی گروه روانشناسی کودکان با نیازهای خاص دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه اصفهان جایزه پژوهشگر برتر کشور را از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دریافت کرد.

به گزارش دنیای اسرار:دکتر احمد عابدی عضو هیأت علمی گروه روانشناسی کودکان با نیازهای خاص دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه اصفهان بیش از ۳۲۰ مقاله علمی و پژوهشی در مجلات معتبر ملی و بین المللی دارد. وی همچنین بیش از ۲۰ عنوان کتاب تألیف کرده است. همچنین طرح های پژوهشی متعدد مرتبط با مسائل آموزشی،حضور فعال در رسانه ها به منظور تبیین مسائل آموزشی، مشاوره در حیطه امور آموزشی و ارائه طرح های کلان ملی بخشی از دستاوردهای علمی، آموزشی و پژوهشی دکتر احمد عابدی است.

بیست و چهارمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و نوآوران برگزیده کشور در دانشگاه شهید بهشتی با حضور وزیر علوم آغاز به کار کرد.

در این مراسم فناوران و پژوهشگران برتر در بخش‌های «پژوهشگران برگزیده»، «فناوران»، «رؤسای دانشگاه‌ها»، «نشریات علمی» و «انجمن‌های علمی» تقدیر شدند.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان