تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴
کد خبر : 37279

استاندار اصفهان حادثه تروریستی در مراسم سالگرد سردار شهید سلیمانی را محکوم کرد

استاندار اصفهان حادثه تروریستی در مراسم سالگرد سردار شهید سلیمانی را محکوم کرد

  استاندار اصفهان در حاشیه شورای اداری مشترک استان و شهرستان کوهپایه، حادثه تروریستی در مراسم سالگرد سردار شهید سلیمانی را محکوم کرد. به گزارش دنیای اسرار: دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، چهارشنبه سیزدهم دی‌ماه، در حاشیه شورای اداری مشترک استان و شهرستان کوهپایه گفت: خبردار شدیم که در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها،

Print Friendly, PDF & Email

 

استاندار اصفهان در حاشیه شورای اداری مشترک استان و شهرستان کوهپایه، حادثه تروریستی در مراسم سالگرد سردار شهید سلیمانی را محکوم کرد.

به گزارش دنیای اسرار: دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، چهارشنبه سیزدهم دی‌ماه، در حاشیه شورای اداری مشترک استان و شهرستان کوهپایه گفت: خبردار شدیم که در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی در مسیر تردد مردم به مزار پاک این شهید عزیز دو حادثه تروریستی اتفاق افتاده است و تعدادی از هموطنان عزیزمان شهید و مجروح شده‌اند.
وی ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی، افزود: ان‌شاءالله شهیدان این حادثه با اولیای الهی محشور باشند و خداوند متعال به خانواده‌های این بزرگواران صبر عنایت بفرماید.
استاندار اصفهان بیان کرد: این اتفاقات مردم ما را در ادامه مسیر این شهدا و در مسیر حرکت حاج قاسم سلیمانی مستحکم‌تر و مقاوم‌تر می‌کند.
دکتر مرتضوی عنوان کرد: دشمن بداند که با چنین حرکت‌های کوری نمی‌تواند مردم ما را از حرکت در مسیری که بزرگانی همانند سردار سلیمانی، حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری بر آن مسیر هدایت‌گر ما هستند باز دارد.
وی ادامه داد: بدون شک مردم ما مصمم‌تر و مستحکم‌تر در اقامه پرچم عدل و دستگیری از مظلومان و مبارزه بی امان با ظالمان و مستکبران مقاوم تر از گذشته عمل خواهند کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.