تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
کد خبر : 37429

آمریکا و انگلیس با حمله به یمن راه به جایی نخواهند برد

آمریکا و انگلیس با حمله به یمن راه به جایی نخواهند برد

امام جمعه موقت اصفهان: آمریکا و انگلیس با حمله به یمن راه به جایی نخواهند برد امام جمعه موقت اصفهان گفت:آمریکا و انگلیس با حمله به یمن یکی از احمقانه‌‌ترین اقدامات خود را مرتکب شدند و راه به جایی نخواهند برد. به گزارش دنیای اسرار: حجت‌الاسلام سید احمد محمودی در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان گفت:

Print Friendly, PDF & Email

امام جمعه موقت اصفهان:
آمریکا و انگلیس با حمله به یمن راه به جایی نخواهند برد
امام جمعه موقت اصفهان گفت:آمریکا و انگلیس با حمله به یمن یکی از احمقانه‌‌ترین اقدامات خود را مرتکب شدند و راه به جایی نخواهند برد.

به گزارش دنیای اسرار: حجت‌الاسلام سید احمد محمودی در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان گفت: شب گذشته آمریکا و انگلیس با حمله به یمن یکی از احمقانه‌‌ترین اقدامات خود را مرتکب شدند و به صورت آشکار حاکمیت یمن را نقض کردند، اما نمی‌دانند راه به جایی نخواهند برد و این موضوع نشان دهنده شکست استکبار در جنگ غزه است.

وی بیان داشت: هر زمان که استکبار جهانی ضربه خورده‌ گروه‌های تروریستی خود را به میدان آورده‌ است و امیدواریم به زودی شاهد پیروزی فلسطین در چنگ با رژیم صهیونیستی باشیم.

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه موضوع غزه مصداق عینی قدرت مردمی است،افزود: مردم غزه رژیم صهیونیستی را شکست داده‌اند و رژیم کودک‌کش اسرائیل هنوز نتوانسته پیروزی در برابر مقاومت بدست آورد.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: حملات رژیم کودکش اسرائیل و آمریکای جنایتکار در طی ۱۰۰ روز نشان از درماندگی آنها است، و با حمله شب گذشته آمریکا و انگلیس به یمن حاکمیت این کشور را نقض کردند که این موضوع نشان دهنده شکست استکبار در جنگ غزه است.

وی بیان کرد:امام زمان(عج) در راستای تقوای الهی می‌فرمایند «خداوند ما را در راه خودش هدایت و استقامت به ما کرامت فرماید»، زیرا انسان بین همه‌ی موجودات و در منظومه هسته‌ای دارای کرامت ذاتی دارد اما کرامت ویژه انسان حضور در مسیر خداوند و استقامت در راه الهی است که نصیب همه‌ی انسان‌ها نمی‌شود و اگر خداوند این کرامت را به انسان عطا نکند هدایت نخواهد شد.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: برخی انسان‌ها که ادعای دینداری داشتند نتوانستند در مسیر الهی استقامت کنند و خداوند در سوره جن تاکید می‌کند اگر در مسیر الهی استقامت کردید بهشت نصیب شما خواهد شد و استقامت شرط هدایت الهی است.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه حضور مردم در صحنه معجزه است،گفت: در نظام مردم سالاری دینی نقش اساسی را مردم ایفا می‌کنند، دشمن از این موضوع واهمه دارد و سعی می‌کند مردم را از انقلاب دور کند، اما ملت همیشه در صحنه ایران با بصیرت و آگاهی در انتخابات پیش رو باید مستحکم راهبرد امام (ره) را نگه دارند و پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.