تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷
کد خبر : 37597

تولید و پخش ،بیش از ۱۰۰ هزار دقیقه برنامه انتخاباتی درصداوسیمای استان اصفهان

تولید و پخش ،بیش از ۱۰۰ هزار دقیقه برنامه انتخاباتی درصداوسیمای استان اصفهان

صداو سیمای استان اصفهان ، تولید و پخش ،بیش از ۱۰۰ هزار دقیقه برنامه انتخاباتی را در دستور کار دارد و به تناوب در حال پخش هستند. به گزارش دنیای اسرار:مدیرکل صدا و سیمای استان اصفهان با اشاره به برگزاری انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند

Print Friendly, PDF & Email

صداو سیمای استان اصفهان ، تولید و پخش ،بیش از ۱۰۰ هزار دقیقه برنامه انتخاباتی را در دستور کار دارد و به تناوب در حال پخش هستند.
به گزارش دنیای اسرار:مدیرکل صدا و سیمای استان اصفهان با اشاره به برگزاری انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند گفت: در تلویزیون، رادیو،بخش های مختلف خبری رادیویی و تلویزیونی همچنین در فضای مجازی ،برنامه ریزی گسترده ای برای تولید و پخش برنامه های متنوع انتخاباتی در ساختارهای ترکیبی،میزگرد،گفت و گو ویژه انتخابات با حضور مردم ،کارشناسان و فعالان سیاسی شده است که عمده آنها با حضور خود مردم هستند.
یوسف افشارنیا افزود: در برنامه های میزگردی،مناظره ای و گفت و گومحورتلویزیونی،رادیویی و خبری ، امکان حضور همه سلایق سیاسی فراهم شده است تا بتوانند نماینده جریان های فکری و احزاب باشند و دیدگاه و نظر خود را بیان کنند.
وی ادامه داد: در استان اصفهان برای ۲۸ شهرستان در قالب ۱۵ حوزه انتخابیه ،۱۵ کانال تلویزیونی انتخاباتی ویژه همان حوزه پیش بینی شده است که به زودی راه اندازی می شود و تا قبل از تبلیغات رسمی نامزدها، درباره تمهیدات انتخاباتی برنامه دارند.
افشار نیا ادامه داد:تبلیغات نامزدهای اقلیت های دینی از جمله نماینده مسیحیان ارامنه اصفهان و جنوب ایران که یک حوزه انتخابیه در اصفهان دارند، کانال تلویزیونی انتخابات کشوری پیش بینی شده است. برای تبلیغات حوزه انتخابیه ارامنه اصفهان و جنوب ایران،پخش آزمایشی این کانال های محلی با پخش برنامه های ویژه انتخاباتی هر حوزه آغاز می شود و از آغاز زمان رسمی تبلیغات انتخابی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی،برنامه معرفی نامزدهای هر حوزه انتخابیه را برعهده دارد .
مدیرکل صداو سیمای استان اصفهان افزود:همچنین در تلویزیون اینترنتی «تلوبیون » هم صفحه اختصاصی برای نامزدهای انتخابات ، پیش بینی شده که آنها می توانند تولید محتوای خودشان را در آن بارگذاری کنند.
افشارنیا اضافه کرد: برنامه های تبلیغاتی نامزدهای مجلس خبرگان رهبری در رسانه ملی پیش بینی شده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.