تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
کد خبر : 37740

بیش از ۳ میلیون نفر بیمه شده تأمین اجتماعی در استان اصفهان هستند

بیش از ۳ میلیون نفر بیمه شده تأمین اجتماعی در استان اصفهان هستند

  مدیر کل تأمین اجتماعی استان اصفهان: بیش از ۳ میلیون نفر بیمه شده تأمین اجتماعی در استان اصفهان هستند مدیر کل تأمین اجتماعی استان اصفهان بیان داشت: بالغ بر ۳ میلیون و ۷۹۵ هزار نفر بیمه شده تأمین اجتماعی در استان اصفهان هستند .   به گزارش دنیای اسرار:مرتضی حاجی کاظمی در نشست خبری

Print Friendly, PDF & Email

 

مدیر کل تأمین اجتماعی استان اصفهان:

بیش از ۳ میلیون نفر بیمه شده تأمین اجتماعی در استان اصفهان هستند

مدیر کل تأمین اجتماعی استان اصفهان بیان داشت: بالغ بر ۳ میلیون و ۷۹۵ هزار نفر بیمه شده تأمین اجتماعی در استان اصفهان هستند .

 

به گزارش دنیای اسرار:مرتضی حاجی کاظمی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه بالغ بر ۳ میلیون نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در استان هستند، گفت: ۶۷ درصد جمعیت استان اصفهان تحت پوشش بیمه هستند که این رقم در کشور برابر با ۵۲ درصد است.

 

وی با اشاره به الکترونیکی شدن ۵۰ خدمت تأمین اجتماعی بیان کرد: در استان اصفهان بالای ۶۷ درصد جمعیت تحت پوشش بیمه هستند که این رقم در کشور برابر با ۵۲ درصد است که به طور میانگین بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان مستمری بگیر در استان وجود دارد.

 

وی در ارتباط با سن بازنشستگی گفت: در کشورهای دیگر سن بازنشستگی بالا است و در ایران نیز این قانون را وضع کردیم در گذشته فردی که ۶۰ سال داشت با حداقل ۱۰ سال پرداخت بیمه مشمول بازنشستگی می‌شد که طی اجرای آن صندوق دچار تضرر شد و در این راستا ۱۰ سال به ۲۰ سال افزایش داده شد.

 

حاجی کاظمی با بیان اینکه صندوق تأمین اجتماعی یک صندوق دولتی نیست بلکه یک صندوق بین شغلی است ، ادامه داد: با توجه به اینکه با افزایش جمعیت سالمندان در کشور مواجهیم بنابراین برای حفظ و پایداری صندوق باید سن بازنشستگی را افزایش دهیم.

 

مدیر کل تأمین اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه با افزایش تعرفه بیمه همه ساله در ۴ ماهه اول سال با ریزش بیمه شدگان مواجه می‌شویم و از تیرماه با رشد بیمه شدگان مواجه هستیم، گفت: در شش ماه دوم سال این آمار افزایش بیشتری می‌یابد و امسال نسبت به سال گذشته ۲.۶ دهم درصد رشد داشته است.

 

۱۴ هزار نفر در استان اصفهان از بیمه بیکاری اصفهان استفاده می کنند

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان نز در ادمه این نشست خبری بیان کرد: آمار دریافت کنندگان بیمه بیکاری در استان اصفهان از ۲۱هزارنفر به ۱۴ هزار نفر کاهش یافته است.

 

محمد رجالی ظهر گفت:تمام خدمات درمانی ارائه شده به بیمه شدگان صد درصد رایگان است و هزینه‌ای برای انجام اعمال جراحی دریافت نمی شود..

 

وی با بیان اینکه عملکرد پزشکان در اصفهان زیر ذره بین است، افزود: به دلیل همین سخت گیری‌ها، اصفهان برای این طیف جذابیت کاری ندارد و اغلب به تهران سفر می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه مسئله زیرمیزی گرفتن پزشکان را انکار نمی‌کنیم و با آن برخورد می‌کنیم، گفت: در هر ماه بالغ بر ۱۲ هزار نفر از سراسر کشور با شماره ۱۴۲۰ تماس می‌گیرند که به منظور ارائه خدمات مشاوره‌ای و شکواییه‌های مردم است.

 

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان اضافه کرد:همچنان زیرمیزی و نوبت دهی در سیستم‌های درمان وابسته عمده شکواییه مردم می باشد.

 

وی بیان داشت: تربیت دانشجوی پزشکی یکی از امتیازات بخش درمان تأمین اجتماعی می باشد که در این راستا تاکنون بیش از ۱۰۰ پزشک آموزش و فارغ التحصیل شدند.

 

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه در نه ماهه امسال ۸ درصد افزایش عمل جراحی داشتیم ، گفت: ۵۰ هزار عمل جراحی ثبت شده است و همچنین در سال گذشته بالغ بر ۱۰ میلیون خدمات سرپایی و ۵ میلیون ویزیت عمومی، تخصصی و فوق تخصصی و پاراکلینیک در استان انجام شده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.