تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴
کد خبر : 37743

پیشتازی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر در پژوهش و فناوری در دانشگاه های برتر کشور

پیشتازی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر در پژوهش و فناوری در دانشگاه های برتر کشور

  دکتر اکبر پیرستانی معاون فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در مراسم افتتاحیه و رونمایی دستاوردهای پژوهشی و فناورانه دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر در روز دوشنبه 16 بهمن ماه دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر را پیشتاز در عرصه پژوهش و فناوری در دانشگاه های برتر کشور دانست. به گزارش  دنیای اسرار،

Print Friendly, PDF & Email

 

دکتر اکبر پیرستانی معاون فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در مراسم افتتاحیه و رونمایی دستاوردهای پژوهشی و فناورانه دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر در روز دوشنبه 16 بهمن ماه دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر را پیشتاز در عرصه پژوهش و فناوری در دانشگاه های برتر کشور دانست.

به گزارش  دنیای اسرار، مراسم افتتاحیه و رونمایی دستاوردهای پژوهشی و فناورانه دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر در روز دوشنبه 16 بهمن ماه همزمان با دهه فجر با حضور مسئولین در دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر برگزار شد.

دکتر اکبر پیرستانی معاون فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، دانشگاه آزاد خمینی شهر را یکی از دانشگاه های موفق در زمینه تبدیل علم به فناوری دانست و افزود: امروز مرکز رشد دانشگاه ازاد اسلامی خمینی شهر یکی از بهترین مراکز رشد در دانشگاه های آزاد کل کشور است و در حقیقت دانشجویانی که هم اکنون خروجی دانشگاه های آزاد اسلامی هستند دانشجویانی هستند که مسئله محور کار می کنند و دغدغه ها و نیازهای روز را تا حدودی حل کرده اند.

ایشان اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به خود می بالد که دانشگاه های آزاد همچون دانشگاه خمینی شهر توانسته است از دستاوردها و طرح پویش و پایش استفاده کند که پیشتازی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر در پژوهش و فناوری در دانشگاه های برتر کشور گواهی این مدعاست.

دکتر علی حیدری ریاست دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر ضمن گرامی داشت دهه فجر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهرحرکت خود را بر اساس کلام امام و رهنمودهای مقام معظم رهبری ادامه خواهد داد، وی با اشاره به سخن امام خمینی که فرمودند «اگر دانشگاه بخواهد دانشگاه اسلامی باشد باید در کنار تحصیل، تهذیب و تعهد نیز باید به دانشجویان آموزش داده شود که اگر اینطور باشد این دانشجویان باعث سعادت یک کشور خواهند شد» ادامه داد: به سنت پیامبر اسلام که بازار را کنار مسجد قرار دادند ما هم مرکز رشد این دانشگاه را در کنار مسجد در دانشگاه قرار دادیم و امیدواریم مباحث پژوهشی ما با مباحث دینی مان همراه شود.

حیدری با اشاره با بیانیه گام دوم انقلاب پیرامون بحث پژوهش و فناوری افزود: در این واحد دانشگاهی سعی شده با توجه به نیازهای کشور و پتانسیل بالقوه دانشگاه و با استفاده از نیروهای متخصص و متعهد که از دانشجویان همین واحد دانشگاهی می‌باشند در رشد و شکوفایی کشور عزیزمان گام برداریم.

در پایان این مراسم ضمن رونمایی از دستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی دانشجویان و محققین، خط تولید محصولات فناورانه شرکت‌های علم و فناوری مرکز رشد و همچینن مرکز مشاوره و مهارت آموزی دانشگاه (TMC) مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.