تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
کد خبر : 25456

رتبه عالی روابط عمومی ذوب آهن در شش رشته و کسب تندیس

رتبه عالی روابط عمومی ذوب آهن در شش رشته و کسب تندیس

 به گزارش دنیای اسرار:روابط عمومی ذوب آهن اصفهان در شانزدهمین جشنواره روابط عمومی های استان اصفهان موفق شد تندیس و رتبه عالی در شش رشته تحقیق و پژوهش، محتوا سازی، مسئولیت اجتماعی، اطلاع یابی، افکارسنجی و روابط عمومی دیجیتال را کسب کند. در این آیین که با حضور جمعی از مدیران روابط عمومی سازمان ها

Print Friendly, PDF & Email


 به گزارش دنیای اسرار:روابط عمومی ذوب آهن اصفهان در شانزدهمین جشنواره روابط عمومی های استان اصفهان موفق شد تندیس و رتبه عالی در شش رشته تحقیق و پژوهش، محتوا سازی، مسئولیت اجتماعی، اطلاع یابی، افکارسنجی و روابط عمومی دیجیتال را کسب کند.

در این آیین که با حضور جمعی از مدیران روابط عمومی سازمان ها و شرکت ها برگزار شد، عباس رضایی استاندار اصفهان طی سخنانی به نقش برجسته روابط عمومی در سازمان ها اشاره کرد و گفت: وظیفه اصلی روابط عمومی روشنگری، شفاف‌سازی و جلب اعتماد مخاطب می باشد. وی افزود: دست‌اندرکاران روابط عمومی باید قدر جایگاه و نقش والای خود را بدانند و با تولید محتوای غنی و صداقت در اطلاع‌رسانی در جامعه امید آفرینی کنند.

استاندار اصفهان گفت: داشتن سواد رسانه ای برای مردم به جهت حفظ آرامش، بسیار با اهمیت است و روابط عمومی باید در این راستا فعال‌تر عمل نماید و همچنین از فرصت بسیار عالی فضای مجازی برای ارائه خدمات و عملکرد ها بهره گیری کند.

رضایی در پایان با اشاره به در پیش بودن انتخابات و لزوم مشارکت حداکثری مردم گفت: هم اکنون نیازمند همدلی هستیم و باید از حاشیه سازی دوری کنیم و در این زمینه روابط عمومی ها نقش ویژه و رسالت بزرگی دارند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان