تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷
کد خبر : 37805

برگزاری کنفرانس علمی جایگاه HSE در ارتقای سلامت و بهره وری نیروی انسانی در دامداری های استان اصفهان.

برگزاری کنفرانس علمی جایگاه HSE در ارتقای سلامت و بهره وری نیروی انسانی در دامداری های استان اصفهان.

    کنفرانس علمی جایگاه HSE در ارتقای سلامت و بهره وری نیروی انسانی در دامداری های استان اصفهان با حضور جمعی از اساتید،کارشناسان، مدیران و فعالین حوزه دامپروری و دانشجویان حوزه HSE (بهداشت، ایمنی، محیط زیست) و علوم دامی،روز یکشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۸در محل تالار ابن سینا مرکز همایش های علمی دانشگاه برگزار گردید. به گزارش

Print Friendly, PDF & Email

 

 

کنفرانس علمی جایگاه HSE در ارتقای سلامت و بهره وری نیروی انسانی در دامداری های استان اصفهان با حضور جمعی از اساتید،کارشناسان، مدیران و فعالین حوزه دامپروری و دانشجویان حوزه HSE (بهداشت، ایمنی، محیط زیست) و علوم دامی،روز یکشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۸در محل تالار ابن سینا مرکز همایش های علمی دانشگاه برگزار گردید.

به گزارش دنیای اسرار:این رویداد علمی با همکاری و مشارکت اتحادیه دامداران استان اصفهان،شرکت تعاونی کشاورزان و دامپروران صنعتی وحدت اصفهان،سازمان جهاد کشاورزی استان،گروه مهندسی بهداشت حرفه ای و ایمنی کار دانشکده بهداشت، گروه علوم دامی دانشکده مهندسی کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان،مرکز بهداشت شماره 1 و معاونت بهداشتی دانشگاه اصفهان،برگزار گردید که طی آن موضوعاتی همچون آسیب ها و بیماری های شغلی در دامداری ها، اختلالات اسکلتی، عضلانی و بهره وری نیروی کار، ایمنی در محیط کار دامداری ها و رفتار شناسی و ایمنی دام و انسان، در قالب ارائه سخنرانی علمی، توسط اساتید این حوزه ارائه گردید.

گسترش مباحث HSE از ضروریات صنعت دامپروری است.

به گزارش دنیای اسرار: در حاشیه کنفرانس علمی HSE مدیر عامل اتحادیه دامداران استان اصفهان ضمن اشاره به ضرورت گسترش مباحث HSE در صنعت دامپروری گفت: از جمله اهداف و دغدغه ما در اتحادیه دامداران معرفی و پیاده سازی HSE در تعاونی ها و دامداری های استان است.

حسن جعفری برگزاری کنفرانس علمی HSE در استان را نشان از اهمیت بالای جایگاه نیروی انسانی، بهداشت،ایمنی و محیط زیست در دامداری های استان برشمرد و افزود: این رویداد برای اولین بار است که در کشور در حوزه سلامت گاو شیری برگزار می گردد.

جعفری خاطرنشان کرد: از جمله فواید مهم پیاده سازی مباحث HSE در دامداری ها می توان به،بها دادن به سلامت روح و جسم پرسنل، ایجاد محیط امن،بهداشتی و دور از استرس، کاهش آسیب ها و خطرات، ارتقای سلامت دام و افزایش راندمان تولید اشاره کرد.

وی از برنامه‌های مورد نظر در حوزه آموزش اتحادیه دامداران استان اصفهان خبرداد و گفت: قصد داریم سالی یکبار کنفرانس علمی HSE را در سطح استان برگزار کنیم تا از این طریق بتوانیم مباحث آموزشی وعلمیHSE را در واحدهای تولیدی بخصوص واحدهای تولید شیر و گوشت استان و حتی کشور گسترش دهیم تا درنهایت زمینه امنیت خاطر کارکنان و کارفرمایان حوزه دامپروری و تامین امنیت غذایی کشور را فراهم سازیم.

گفتنی است در بخش پایانی کنفرانس علمی HSE، پنل پرسش و پاسخ با حضور مهندس جعفری مدیرعامل اتحادیه دامداران استان،دکتر امین استاد دانشگاه و مدیر گروه بهداشت محیط و محیط زیست دانشکده بهداشت،دکتر حبیبی استاد گروه مهندسی بهداشت حرفه ای دانشکده بهداشت،خانم دکتر مصطفوی رئیس دانشکده بهداشت و مدیرHSE دانشگاه علوم پزشکی استان و دکتر قربانی استاد گروه علوم دامی دانشکده کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار گردید. و هریک از اساتید و کارشناسان به سوالات حاضرین در جلسه پاسخ دادند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.