تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
کد خبر : 37879

رونمایی از روغن مناسب خودروهای تولید داخل برای اولین بار در شرکت نفت سپاهان

رونمایی از روغن مناسب خودروهای تولید داخل برای اولین بار در شرکت نفت سپاهان

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان خبر داد؛ رونمایی از روغن مناسب خودروهای تولید داخل برای اولین بار در شرکت نفت سپاهان مدیرعامل شرکت نفت سپاهان گفت: شرکت نفت سپاهان برای اولین بار روغن مناسب خودروهای تولید داخل را رونمایی کرد. به گزارش دنیای اسرار:فرهاد امین دهقان در جمع اصحاب رسانه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان خبر داد؛

رونمایی از روغن مناسب خودروهای تولید داخل برای اولین بار در شرکت نفت سپاهان

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان گفت: شرکت نفت سپاهان برای اولین بار روغن مناسب خودروهای تولید داخل را رونمایی کرد.

به گزارش دنیای اسرار:فرهاد امین دهقان در جمع اصحاب رسانه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به انبار ملزومات و مواد اولیه شرکت پالایش نفت اصفهان با 14 هزار متر مربع مساحت به‌بهره برداری رسیده است، اظهار کرد: این پروژه در بازه زمانی حدودا یک ساله و با اعتبار 150 میلیارد تومانی تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه همچنین امروز محصول جدید شرکت نفت اصفهان تحت عنوان 5w20 نیز رونمایی و آغاز تولید آن انجام شد، ادامه داد: این محصول که برای اولین بار در نفت سپاهان تولید شده، طی قراردادی که امروز بسته شد، قرار است مورد استفاده خودروسازان داخلی قرار گیرد، این محصول امکان استفاده در خودروهای 2018 به بالا و خودروهای توربو را دارد.

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان با اشاره به اینکه سه پروژه در دستور کار داریم، گفت: این سه پروژه در راستای ارتقای کیفیت محصولات است و به حجم تولید نمی‌افزاید.

وی با بیان اینکه شرکت نفت سپاهان در حال حاضر با تمام ظرفیت اسمی تولید دارد، ادامه داد: مال نیازمند ارتقای کیفی تولیدات بودیم که این امر را در دستور کار داریم.

امین دهقان اضافه کرد: FRW که در سال جاری افتتاح خواهد شد، این پروژه پارافین را با کیفیت بالاتر و ضریب روغن کمتر تولید خواهد کرد.

وی در خصوص پروژه HTT نیز ابراز کرد: این پروژه برای تولید روغن‌های گروه 2 و 3 است که تاکنون حدود 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در سال 1404 به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان در خصوص پروژه تولید روغن‌های سبز نیز گفت: این پروژه با حمایت‌هایی که سازمان محیط زیست داشته در دستور کار قرار گرفته است.

وی در خصوص سهم شرکت نفت سپاهان از بازار کشور گفت: پایه و اساس تولیدات شرکت نفت سپاهان صادرات محور است و این در حالی است که اکنون 26 درصد از بازار داخلی را نیز در اختیار داریم که با هماهنگی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان در حال توزیع روغن در داخل کشور هستیم.

امین دهقان با بیان اینکه 65 درصد از سهم صادرات کشور در محصولات روغنی در اختیار شرکت نفت سپاهان است، افزود: با بهبود فرایند تولید شاهد توسعه صادرات محصولات مختلف خواهیم بود.

خبرنگار:علیرضاهژبری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.