تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۱۲
کد خبر : 34129

حضور معاون پیشگیری ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور در منطقه اصفهان

حضور معاون پیشگیری ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور در منطقه اصفهان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان از حضور معاون پیشگیری ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز نهاد ریاست جمهوری در منطقه اصفهان خبر داد. به گزارش دنیای اسرار: کارگروه پیشگیری و مقابله با قاچاق کالاهای هدف ویژه فرآورده‌های نفتی و حمل و نقل استان اصفهان با حضور پرهام‌فر معاون پیشگیری ستاد

Print Friendly, PDF & Email

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان از حضور معاون پیشگیری ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز نهاد ریاست جمهوری در منطقه اصفهان خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار: کارگروه پیشگیری و مقابله با قاچاق کالاهای هدف ویژه فرآورده‌های نفتی و حمل و نقل استان اصفهان با حضور پرهام‌فر معاون پیشگیری ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز نهاد ریاست جمهوری، دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان و برخی مدیران و مسئولین اجرایی استان اصفهان، عبدالله گیتی‌منش مدیر منطقه و معاونین و مسئولین ذیربط در محل سالن جلسات ستاد منطقه اصفهان برگزار شد.

مدیر منطقه در این جلسه، با تشریح مأموریت‌های سازمانی این شرکت و موقعیت ویژه منطقه اصفهان در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و تبیین اقدامات کنترلی و نظارتی در منطقه افزود: موفقیت کارگروه مبارزه با قاچاق سوخت در استان اصفهان مرهون هم‌گرایی اعضاء کارگروه استانی است.

عبدااله گیتی‌منش گفت: شکاف قیمتی موجود بین نرخ داخلی عرضه فرآورده‌های نفتی با کشورهای همسایه، جذابیت قاچاق را برای سوداگران سوخت بیشتر کرده است؛ به طوریکه ریسک‌های احتمالی واقع شده را می‌پذیرند، لذا احکام صادره در حوزه قاچاق نیازمند بازدارندگی بیشتری است.

در ادامه معاون پیشگیری ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز نهاد ریاست جمهوری ضمن ایراد بیاناتی پبرامون سیاست‌گزاری‌های ستاد درباره مبارزه با قاچاق کالا و ارز تأکید کرد: فرآورده‌های نفتی صرفا متعلق به وزارت نفت و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی نیست و متعلق به ملت ایران و نسل‌های آینده است، لذا همه دستگاه‌ها باید در حوزه پیشگیری و مقابله با قاچاق فرآورده‌های نفتی در کنار شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران همکاری و هم‌گرایی لازم را داشته باشند.

پرهام‌فر افزود: اولویت اول ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حال حاضر، پیشگیری و مقابله با قاچاق فرآورده‌های نفتی است و همه دستگاه‌ها نظیر سازمان راهداری، صمت و جهاد کشاورزی باید مبادرت جدی به موضوع داشته باشند و وظایف نظارتی خود را مطابق مواد دستورعمل ماده ۴۴ اعمال کنند

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان