تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹
کد خبر : 37894

امروز جهان اسلام در اوج قدرت است

امروز جهان اسلام در اوج قدرت است

  فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان: امروز جهان اسلام در اوج قدرت است فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: امروز همبستگی بین جبهه مقاومت همبستگی بین کشورهای اسلامی با فلسطین را رقم زده است و جهان اسلام در اوج قدرت است.   به گزارش دنیای اسرار،سردار مجتبی فدا در نشست خبری با اصحاب رسانه با

Print Friendly, PDF & Email

 

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان:

امروز جهان اسلام در اوج قدرت است

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: امروز همبستگی بین جبهه مقاومت همبستگی بین کشورهای اسلامی با فلسطین را رقم زده است و جهان اسلام در اوج قدرت است.

 

به گزارش دنیای اسرار،سردار مجتبی فدا در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: سپاه امروز در مقابله با جنگ نرم دشمن توانمندی و سازمان خود را متناسب با تهدیدات بروز کرده و در جنگ نیمه‌سخت هم مقابل دشمن ایستاده است.

 

وی اضافه کرد: امروز شرایط را به گونه‌ای رقم زدیم که در اوج بالندگی هستیم و از دشمنان هیچ گونه ترسی نداریم و با اقتدار هر کجا که کشور مورد ضربه قرار بگیرد با آن تهدید با قدرت برخورد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه سازمان سپاه ازابتدی انقلاب برای ایجاد امنیت تشکیل شد، افزود: سپاه همزمان با بحران‌ها رشد کرد و با افزایش حجم تهدیدات در حوزه امنیتی نیز وارد شد و در مناطق مختلف کشور از جمله سیستان بلوچستان و کردستان انجام‌وظیفه کرد.

 

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره باینکه حفاظت ازاماکن مهم و خاص بر عهده سپاه است، گفت: با اقدامات خوب سپاه در حفاظت از حمل‌ونقل هوایی کشور تا کنون شاهد هیچگونه هواپیما ربایی نبوده ایم.

 

وی با بیان اینکه در سال ۱۳۶۴ سه نیروی هوایی، دریایی و زمینی سپاه به فراخور وظایف شکل گرفت، بیان داشت: امروز در سپاه در حفاظت از مرزهای دریایی، به کمک دولت و مقابله با تهدیدات دریایی آمده است و در حوزه هوافضا و موشکی نیز در حال دفاع از کیان کشور است.

 

سردار فدا ادامه داد: همچنین سپاه در امنیت مرزهای کشور و و جلوگیری از قاچاق سوخت و انسان و دورکردن تهدیدات از مرزهای کشور به کمک دولت آمده است.

 

وی با بیان اینکه ایثارگری، ازجان‌گذشتگی، حرکت در مسیر انقلاب و دفاع از مردم از ویژگی‌های سپاه است، گفت: امکانات سپاه در خدمت به محرومیت‌زدایی می باشد که در این راستا قرارگاه خاتم‌الانبیا در خدمت محرومیت زدایی می باشد.

 

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت:پس از رحلت امام (ره) دو نیروی جدید قدس و بسیج به سپاه افزوده شد که در این راستا نیروی قدس ظرفیتی برای قدرت سازی و کمک به ملت‌های مظلومان جهان و حرکت‌های ضدصهیونیستی، ضدآمریکایی، اسلامی و مردمی بود که منجر به شکست گروه‌های تکفیری و داعش شد.

 

سردا فدا افزود:رژیم صهیونیستی با کمک آمریکایی‌ها، سازمان‌های بین‌المللی و اروپایی‌ها علی‌رغم گذشت چهار ماه به هیچ یک از اهداف خود نرسیده است و علی‌رغم تخریب بالا هیچ دستاوردی نداشته است.

 

وی بیان کرد: برای اولین‌بار است که هیچ‌گونه گردشگری در سرزمین های اشغالی وجود ندارد و همه مراکز آموزشی و تولیدی این رژیم منحوث تعطیل است.

سردارفدا با بیان اینکه هزینه جنگ برای اسرائیل بالاست، ادامه داد: تزلزل، بی‌اعتمادی در این رژیم به چشم می‌خورد و نزدیک به یک میلیون نفر مهاجرت معکوس به کشورهای اروپایی داشته‌ است.

 

وی با بیان اینکه امروز در اوج بالندگی هستیم ، اظهار داشت: از دشمنان هیچ گونه ترسی نداریم و با اقتدار هر کجا که کشور مورد ضربه قرار بگیرد با آن تهدید با قدرت برخورد می‌کنیم.

 

سردارفدا در خصوص راهیان نور گفت: در مرحله اول نزدیک به ۲۰ هزار نفر دانش‌آموزان دختر را با کمک آموزش‌وپرورش به راهیان نور اعزام و در مرحله دوم نیز دانش‌آموزان پسر را اعزام می کنیم.

 

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه با کمک سپاه در هفته آینده طرح آبرسانی به روستاهای نایین افتتاح می شود، گفت: سال آینده در فروردین و خردادماه نیز طرح‌های آبرسانی به روستاهای فریدون‌شهر و سمیرم افتتاح می گردد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.