تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
کد خبر : 37965

نمایشگاه لوازم خانگی، نمایشگاهی جذاب برای تمامی اقشار

نمایشگاه لوازم خانگی، نمایشگاهی جذاب برای تمامی اقشار

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان نمایشگاه لوازم خانگی، نمایشگاهی جذاب برای تمامی اقشار   به گزلرش دنیای اسرار:در دوران مدرن لوازم خانگی یک جزء حیاتی از هزینه‌های مردم را تشکیل می‌دهد و نقش مهمی در بهبود استانداردهای زندگی و افزایش راحتی دارد. این محصولات طیف گسترده‌ای را شامل می‌شود که در جزئیات زندگی

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان

نمایشگاه لوازم خانگی، نمایشگاهی جذاب برای تمامی اقشار

 

به گزلرش دنیای اسرار:در دوران مدرن لوازم خانگی یک جزء حیاتی از هزینه‌های مردم را تشکیل می‌دهد و نقش مهمی در بهبود استانداردهای زندگی و افزایش راحتی دارد. این محصولات طیف گسترده‌ای را شامل می‌شود که در جزئیات زندگی مردم ایجاد تحول می‌کند. به همین جهت با ارتقاء سطح کیفی زندگی مردم، تقاضا برای لوازم خانگی تنوع و افزایش چشمگیری پیدا کرده است.

این امر در مجموعه اقتصاد جهانی اثرگذار بوده است و با تحریک تقاضا و افزایش تولید، منجر شده است. تا آن‌جا که در تمام جهان «صنعت لوازم خانگی» یکی از بخش‌های شتاب‌دهنده توسعه اقصادی محسوب می‌شود.

در ایران نیز به تبع بازار جهانی این نیاز به صورت روزافزونی در حال گسترش است اما با خروج برندهای شناخته شده خارجی از کشور شرایط خاصی پدید آمد و بار تولید به تمامی بر دوش تولیدکنندگان داخلی قرار گرفت. از آن‌جا که این صنعت با زیست روزمره و نیازهای مردم در هم تنیده است، همت زیادی را از سوی فعالین این صنعت طلب می‌کرد تا امروز بتوانند پاسخگوی تمام نیازهای کشور باشند. تلاش‌های صورت گرفته در نهایت به تبدیل شدن لوازم خانگی به یکی از مهم‌ترین صنایع کشور شد. گردش مالی بالا، پتانسیل صادراتی و توان اشتغال‌زایی زیاد موجب شد که طی سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری در این عرصه توسعه چشم‌گیری پیدا کند. این صنعت از خروج ارز جلوگیری می‌کند و به ایجاد ارزش افزوده برای کشور نیز کمک می‌کند.

“بیست و هفتمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی اصفهان” به یقین فرصتی برای تولیدکنندگان کشور است که با حضور در کنار یکدیگر ضمن هم‌افزایی با آخرین تحولات این عرصه آشنایی پیدا کنند. امروزه با ظهور لوازم هوشمند، مدل‌های کم مصرف و گزینه‌های قابل تنظیم، صنعت تحولات عظیمی را ناشی از پیشرفت فناوری تجربه می‌کند.

توجه به تولید محصولاتی که ضمن کاربرپسند بودن، با محیط زیست نیز سازگاری دارد و قابلیت رقابت در عرصه بین‌المللی نیز داشته باشد، در دستور کار اغلب تولیدکنندگان قرار گرفته است. تولیدات ایرانی در دهه‌های گذشته به لحاظ کمی و کیفی رشد چشم‌گیری داشته است و امید می‌رود این نمایشگاه به تسهیل دشواری‌های مسیر تولید در این صنعت، بهبود بهره‌وری، افزایش فروش و توجه ویژه به تولیدات ملی منجر شود.

سایت نمایشگاه اصفهان در تاریخ ۲ تا ۶ اسفندماه در ساعت بازدید ۱۵ تا ۲۱ میزبان این رویداد و هم استانی های عزیز خواهد بود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.