تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
کد خبر : 37976

ساخت ۴ هزار خانه برای خانواده‌های دارای بیش از دو معلول

ساخت ۴ هزار خانه برای خانواده‌های دارای بیش از دو معلول

  مجید صمدیان نماینده جامعه خیران حامی معلولان نیز در این مراسم گفت: مجمع خیران معلولان کشور نیز پویش جهیزیه و ساخت خانه برای مددجویان و تامین نیاز جامعه معلولان را در چند بخش تعریف کرده و در برنامه خود قرار داده است. به گزارش دنیای اسرار:مجید صمدیان افزود: اکنون چندین هزار نفر در استان‌های

Print Friendly, PDF & Email

 

مجید صمدیان نماینده جامعه خیران حامی معلولان نیز در این مراسم گفت: مجمع خیران معلولان کشور نیز پویش جهیزیه و ساخت خانه برای مددجویان و تامین نیاز جامعه معلولان را در چند بخش تعریف کرده و در برنامه خود قرار داده است.

به گزارش دنیای اسرار:مجید صمدیان افزود: اکنون چندین هزار نفر در استان‌های مختلف در نوبت تامین اشتغال، آموزش، توسعه و تجهیز امکانات شیرخوارگاه هستند.

نماینده جامعه خیرین حامی معلولین تصریح کرد: خیران، سال گذشته برای جامعه معلولان دارای بیش از ۲ معلول، چهار هزار واحد مسکونی آماده و با شرکت بنیاد مستضعفان به خانواده‌های آنها اهداء کردند.

وی ادامه داد: همچنین این مجمع خیرین معلوین مرکز فوق تخصصی ام اس کشور را احداث کرده است.

 

صمدیان گفت: علاوه بر اجرای طرح پیشگیری از معلولیت، «طرح وصال یار» خیران در زمینه تامین جهیزیه دایر شده و مسوولیت بخشی از هشت هزار نفر در نوبت جهیزیه را بر عهده گرفته است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.