تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹
کد خبر : 38002

پلمب 2 عطاری متخلف در” اصفهان

پلمب 2 عطاری متخلف در” اصفهان

سرپرست اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان از پلمب 2 عطاری در شهر اصفهان به علت تخلفات صنفی و نگه داری قرص های غیر مجاز خبر داد. . به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ ” اصغر جلالی ”  بیان داشت: در راستاي اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و برخورد با واحدهاي صنفي متخلف، ماموران پليس

Print Friendly, PDF & Email

سرپرست اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان از پلمب 2 عطاری در شهر اصفهان به علت تخلفات صنفی و نگه داری قرص های غیر مجاز خبر داد.

.

به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ ” اصغر جلالی ”  بیان داشت: در راستاي اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و برخورد با واحدهاي صنفي متخلف، ماموران پليس در اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی تعدادی از واحد های صنفی عطاری در شهر اصفهان را مورد بازدید و ارزیابی قرار دادند.

وی درادامه افزود: در این راستا و در ادامه بازدید میدانی صورت گرفته از 10 واحد صنفي تعهد کتبي، تعداد 3 مورد صدور اخطاريه و همچنین 2 واحد صنفي نیز به علت عدم رعایت قوانین و مقررات صنفی و نگهداری تعداد 1471 عدد انواع قرص های غیر مجاز پلمب شدند.

این مقام انتظامی هدف از اجراي اين طرح را نظارت کامل بر اصناف در راستاي رعايت قانون و مقررات و رضایت مندی شهروندان عنوان کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهاي صنفي مراتب را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

 

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.