تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵
کد خبر : 38031

حضور مثال‌زدنی مردم پای صندوق‌های رای در بسیاری از شهرستان‌های استان اصفهان

حضور مثال‌زدنی مردم پای صندوق‌های رای در بسیاری از شهرستان‌های استان اصفهان

استاندار اصفهان مطرح کرد: حضور مثال‌زدنی مردم پای صندوق‌های رای در بسیاری از شهرستان‌های استان اصفهان استاندار اصفهان گفت: با توجه به فعالیت و حجم اخباری که در این دوره توسط کمیته اطلاع‌رسانی مخابره می‌شود و باری که اصحاب رسانه بر دوش خود دارند، روند اطلاع‌رسانی متفاوت بوده است. به گزارش دنیای اسرار:سیدرضا مرتضوی امروز

Print Friendly, PDF & Email

استاندار اصفهان مطرح کرد:
حضور مثال‌زدنی مردم پای صندوق‌های رای در بسیاری از شهرستان‌های استان اصفهان
استاندار اصفهان گفت: با توجه به فعالیت و حجم اخباری که در این دوره توسط کمیته اطلاع‌رسانی مخابره می‌شود و باری که اصحاب رسانه بر دوش خود دارند، روند اطلاع‌رسانی متفاوت بوده است.

به گزارش دنیای اسرار:سیدرضا مرتضوی امروز _جمعه، یازدهم اسفند_ در جریان بازدید از کمیته‌های ستاد انتخابات استان اظهار کرد: روند برگزاری انتخابات تاکنون به خوبی پیش رفته و این حضور مثال‌زدنی در بسیاری از شهرستان‌های استان موجب شگفتی بوده است.

وی ادامه داد: با فرایند و فضایی که برای تبلیغات مهیا شد و معرفی در حوزه‌های انتخابیه و حتی فضای مجازی باعث شد که مردم نسبت به روند کار و توانمندی نامزدها یک نگاه آگاهانه پیدا کنند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه انتظار می‌رود که یک تصویر بسیار شورانگیز و حماسی در سطح استان و کشور را شاهد باشیم، گفت: با توجه به فعالیت و حجم اخباری که در این دوره توسط کمیته اطلاع‌رسانی مخابره می‌شود و باری که اصحاب رسانه بر دوش خود دارند، روند اطلاع‌رسانی متفاوت بوده است.

مرتضوی افزود: با بازدید اخبار و برگزاری جلسات مشخص شد که حجم داده‌ها بالا و ارتباط‌گیری مردم با این رویداد بزرگ متفاوت با دوره‌های گذشته بوده و البته بار اصلی آن بر دوش اصحاب رسانه است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.