تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
کد خبر : 38161

اهدای هزار و ۶۵۵ قلم کالای ضروری زندگی به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان

اهدای هزار و ۶۵۵ قلم کالای ضروری زندگی به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان

همزمان در هفته احسان و نیکوکاری انجام شد؛ اهدای هزار و ۶۵۵ قلم کالای ضروری زندگی به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان از اهدای هزار و ۶۵۵ قلم کالای ضروری زندگی به مددجویان، همزمان در هفته احسان و نیکوکاری خبر داد. به گزارش دنیای اسرار، نبی اله

Print Friendly, PDF & Email

همزمان در هفته احسان و نیکوکاری انجام شد؛

اهدای هزار و ۶۵۵ قلم کالای ضروری زندگی به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان از اهدای هزار و ۶۵۵ قلم کالای ضروری زندگی به مددجویان، همزمان در هفته احسان و نیکوکاری خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار، نبی اله اله دادی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اعلام این خبر اظهار داشت: تامین بخشی از وسایل ضروری مورد نیاز خانوارهای تحت پوشش از جمله اهداف این نهاد است که با مشارکت خیران و نیکوکاران برای آسایش بیشتر مددجویان در طول سال انجام می شود.

نبی اله اله دادی با بیان اینکه پیش از این مرحله نیز ۴ هزار و ۶۵۰ قلم از کالاهای ضروری زندگی بین خانواده های تحت حمایت توزیع شده، ادامه داد: پس از شناسایی نیاز خانوارها توسط مددکاران، اقلامی از جمله فرش، یخچال، کولر، آبگرمکن، تلویزیون، پنکه، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و … با مساعدت نیکوکاران تامین و توزیع می شود.

وی با تاکید بر اینکه توزیع لوازم ضروری زندگی و اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند از برنامه های حمایتی کمیته امداد است، افزود: با توزیع این مرحله از لوازم ضروری در هفته احسان و نیکوکاری، بالغ بر ۶ هزار و ۳۰۰ قلم کالای مورد نیاز با اعتباری به ارزش ۶۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به خانوارهای تحت حمایت اهدا شده است.

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان، با قدردانی از مشارکت مردم خیرخواه، گفت: نیکوکاران سخاوتمند می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد با شماره گیری #۰۳۱*۸۸۷۷* کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به دست نیازمندان برسانند.

 

 

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.