تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳
کد خبر : 38199

هم افزایی دانش آموزان و پلیس در باشگاه دانش آموزي خبرنگاران پليس

هم افزایی دانش آموزان و پلیس در باشگاه دانش آموزي خبرنگاران پليس

معاون فرهنگي و اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان در مراسم افتتاحیه باشگاه دانش آموزي خبرنگاران پليس گفت: هم افزایی و تعامل دانش آموزان با پلیس گام مؤثری در زمینه کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی است. به گزارشدنیای اسرار:سرهنگ “جهانگير کريمي” در مراسم افتتاحیه باشگاه دانش آموزي خبرنگاران پليس  بيان داشت: در این طرح که

Print Friendly, PDF & Email

معاون فرهنگي و اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان در مراسم افتتاحیه باشگاه دانش آموزي خبرنگاران پليس گفت: هم افزایی و تعامل دانش آموزان با پلیس گام مؤثری در زمینه کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی است.

به گزارشدنیای اسرار:سرهنگ “جهانگير کريمي” در مراسم افتتاحیه باشگاه دانش آموزي خبرنگاران پليس  بيان داشت: در این طرح که با برقراری تعامل و مشارکت با دانش آموزان و استفاده از ظرفيت هاي آنان  برای برقراري ارتباط موثر و مفيد بين خانواده ها، نوجوانان، جوانان و پليس در نظر گرفته شده، سعی بر اطلاع رسانی و انتشار اخبار در حوزه انتظامي و پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی دارد.

وی افرود: خوشبختانه با همکاری خوبی که بین معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان و اداره آموزش و پرورش استان اصفهان صورت گرفته امروز اولین استانی در کشور هستیم که توانسته ایم باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس را راه اندازی کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: اینکه امروز می بینیم در بین شما دانش آموزان افراد مستعد و باهوشی هستند که در خبرگزاری های محلی و دانش آموزی پا به پای خبرنگاران با سابقه با دقت و ظرافت در امر خطیر خبر رسانی فعالیت دارند نقطه عطفی است برای اینکه در آینده ای نزدیک با یاری خداوند متعال و پشتکار خودتان و با آموزش هایی که در حوزه خبررسانی انتظامی خواهید دید بتوانیم از ظرفیت بالای شما در جهت کنترل و کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی بهره مند شویم.

شایان ذکر است در حاشیه افتتاحیه باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس و در راستای توانمند سازی دانش آموزان حاضر در جلسه، کلاس آموزشی تدوین و خبرنویسی با حضور اساتید مجرب در این حوزه برگزار شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.