تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹
کد خبر : 38263

محدودیت های ترافیکی ویژه ایام نوروز در جاده های اصفهان اعلام شد

محدودیت های ترافیکی ویژه ایام نوروز در جاده های اصفهان اعلام شد

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اعمال برخی محدودیت های ترافیکی برای خودروهای سنگین در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ علی مولوی بیان کرد: به منظور رفاه حال هموطنان عزیز و تسهیل در عبور و مرور و ایجاد فضایی امن و ایمن برای انجام مسافرت های نوروزی پلیس

Print Friendly, PDF & Email

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اعمال برخی محدودیت های ترافیکی برای خودروهای سنگین در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ علی مولوی بیان کرد: به منظور رفاه حال هموطنان عزیز و تسهیل در عبور و مرور و ایجاد فضایی امن و ایمن برای انجام مسافرت های نوروزی پلیس راه استان اصفهان اقدام به اعمال برخی محدودیت های ترافیکی در ایام نوروز 1403 می کند.

وی افزود: بر این اساس تردد کلیه انواع کامیون های کمپرسی و تریلرهای حامل سنگ و مصالح ساختمانی از ساعت 7 صبح امروز 24 اسفند ماه 1402 تا ساعت 24 پانزدهم فروردین 1403 در محور نایین- انارک و محور خور – طبس و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان ادامه داد: همچنین تردد کلیه وسایل نقلیه سنگین باربری شامل تریلر، کامیون و کامیونت به غیر از حاملان مواد سوختی، بهداشتی، کالاهای اساسی و دارای مجوز از ساعت 7 صبح تا 24 روز های شنبه و دوشنبه چهارم و سیزدهم فروردین 1403 در محور قدیم کاشان_ قم و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ مولوی خاطر نشان کرد: به اطلاع تمامی موتورسواران می رسانم که عبور و مرور موتورسیکلت در زمان اجرای طرح نوروزی یعنی از 24 اسفند ماه 1402 تا 15 فروردین 1403 در تمامی محورهای برونشهری استان ممنوع است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.