تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲
کد خبر : 38269

تقدیر مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از مدیر مخابرات اصفهان

تقدیر مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از مدیر مخابرات اصفهان

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از مدیر منطقه و همکاران مخابرات اصفهان برای برگزاری انتخابات اسفند ماه تقدیر کرد. به گزارش دنیای اسرار:سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران طی نامه ای از اقدامات اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان در راستای تامین ارتباطات پایدار برای برگزاری انتخابات اسفند ماه ۱۴۰۲ تقدیر کرد. در این نامه خطاب به

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از مدیر منطقه و همکاران مخابرات اصفهان برای برگزاری انتخابات اسفند ماه تقدیر کرد.

به گزارش دنیای اسرار:سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران طی نامه ای از اقدامات اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان در راستای تامین ارتباطات پایدار برای برگزاری انتخابات اسفند ماه ۱۴۰۲ تقدیر کرد.

در این نامه خطاب به مدیران مناطق مخابراتی آمده است: “با عنایت به حضور با شکوه و مسئولانه مردم عزیز کشور در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ و ایجاد شبکه های مخابراتی امن و پایدار ارتباطی برای شعب اخذ رأی در روز انتخابات این امر مرهون تلاش های بی وقفه و صادقانه و تعهد جنابعالی و دست اندرکاران و همکاران آن منطقه در برگزاری انتخابات می باشد.

ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات و فعالیت های آن منطقه توفیق روزافزون و خدمتگزاری صادقانه در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.