تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
کد خبر : 34277

ورود موسسه خیریه امام حسین(ع) در ساخت مسکن برای خانه اولی ها

ورود موسسه خیریه امام حسین(ع) در ساخت مسکن برای خانه اولی ها

  به گزارش دنیای اسرار: مدت مدیدی است که داشتن سرپناه گریبان خانواده‌های قشر متوسط رو به پایین را گرفته ، چالشی که جدیدا اقشار متوسط رو به بالا را نیز درگیر ساخته و داشتن مسکن را یک آرزوی محال برای قشر ضعیف و خانه اولی ها کرده است. از طرفی هر سال با شروع

Print Friendly, PDF & Email

 

به گزارش دنیای اسرار: مدت مدیدی است که داشتن سرپناه گریبان خانواده‌های قشر متوسط رو به پایین را گرفته ، چالشی که جدیدا اقشار متوسط رو به بالا را نیز درگیر ساخته و داشتن مسکن را یک آرزوی محال برای قشر ضعیف و خانه اولی ها کرده است.

از طرفی هر سال با شروع فصل معاملات مسکن، دولت به فکر چاره جویی برای حل مشکل اجاره می‌افتد،اما مداخله مستقیم دولت نیازمند الزامات پر هزینه‌ای است که فراهم نبودن آن‌ها می‌تواند نتایج معکوسی داشته باشد.

در شرایط موجود و کنونی ایران و محدودیت‌ها و مشکلات مالی و اقتصادی‌ای ، کم‌آسیب‌ترین راه برای این منظور، افزایش ساخت مسکن با رویکرد عرضه زمین و تسهیل ساخت مسکن است، چرا که این اقدام می‌تواند علاوه بر جذب نقدینگی مردم برای تولید و ساخت مسکن، هم بخش تولیدی و صنعتی کشور را رونق بدهد و هم با افزایش عرضه و کاهش قیمت مسکن، پاسخگوی تقاضای مصرفی باشد.

به همین منظور موسسه خیریه امام حسین(ع) با ورود در ساخت مسکن برای خانه اولی ها قدمی در این راه برداشته تا در راستای اهداف موسسه و کمک به مردم ، گامی بردارد.

در همین راستا موسسه خیریه امام حسین(ع) پروژه ۴۰ واحدی بهارستان را برای متقاضیان خانه اولی خود بعد از بررسی های لازم، ثبت نام و پیش فروش کرد و با تجهیز کارگاه و استقرار دفتر فنی موسسه خیریه امام حسین علیه السلام در محل پروژه، عملیات عمرانی خود را آغاز کرده است

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.