تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۹
کد خبر : 39922

برخورد قانونی با متخلفان پسماندهای ساختمانی در منطقه 7 اصفهان

برخورد قانونی با متخلفان پسماندهای ساختمانی در منطقه 7 اصفهان

  مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: برای رفاه حال شهروندان و زیبایی شهر، برخورد قانونی با متخلفان پسماند ساختمان‌هایی که اقدام به تخلیه نخاله ساختمانی در سطح معابر عمومی می‌کنند و موجب مزاحمت برای شهروندان منطقه می‌شوند، در دستور کار واحد حقوقی امور شهر این منطقه است. به گزارش دنیای اسرار:مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو

Print Friendly, PDF & Email

 

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: برای رفاه حال شهروندان و زیبایی شهر، برخورد قانونی با متخلفان پسماند ساختمان‌هایی که اقدام به تخلیه نخاله ساختمانی در سطح معابر عمومی می‌کنند و موجب مزاحمت برای شهروندان منطقه می‌شوند، در دستور کار واحد حقوقی امور شهر این منطقه است.

به گزارش دنیای اسرار:مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار  دنیای اسرار اظهار کرد خدمت‌رسانی به شهروندان منطقه ۷ اصفهان به‌صورت مستمر، بدون تعطیلی در ۲۴ ساعت شبانه‌روز در واحد امور شهر اداره محیط زیست و خدمات شهری منطقه انجام می‌شود.

وی افزود: از جمله این اقدامات که روزانه در سطح منطقه به‌صورت مستمر در حال انجام است، می‌توان به پروژه حمل زباله در سطح منطقه به میزان روزانه بالغ بر ۸۵ تا ۹۰ تن اشاره کرد که توسط ماشین‌های پرس حمل زباله به‌صورت شبانه و خودروهای روباز به‌صورت روزانه جمع‌آوری می‌شود.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: روزانه بالغ بر ۳۰ تا ۳۵ تن نخاله‌های بلاصاحب در سطح منطقه جمع‌آوری می‌شود.

سلطان‌آقایی ادامه داد: تسطیح و پاکسازی زمین‌های بایر روزانه بالغ بر ۱۲۰۰ متر مربع انجام می‌شود، گفت: امحای شعارنویسی، رنگ آمیزی و پاکسازی تابلوهای سطح منطقه، رنگ‌آمیزی و اجرای دیوارنگاره روی دیوارهایی که ظاهر نازیبایی دارد، رنگ‌آمیزی جداول و نرده‌ها نیز از دیگر اقداماتی است که روزانه در واحد امور شهر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه نصب پرچم‌های مناسبتی شامل هزار تا ۴ هزار پرچم ریسه‌ای، ۱۴۰ عدد پرچم سامورایی و ۲۰۰ عدد پرچم آویز، همچنین نصب ریسه‌های توری و المان‌ها نیز روزانه در سطح منطقه صورت می‌گیرد، گفت: از دیگر اقداماتی که برای فرهنگسازی زمان‌بندی جمع‌آوری زباله و محل قرار دادن آن انجام می‌شود، حضور کارشناسان پسماند و کارشناس آموزش به‌صورت روزانه ۲۰ نفرساعت است که اقدام به آموزش شهروندان و صدور اخطاریه برای متخلفانی می‌کنند که بیش از دو بار نسبت به انجام تخلف اقدام کرده‌اند.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: برای رفاه حال شهروندان و زیبایی شهر، برخورد قانونی با متخلفان پسماند ساختمان‌هایی که اقدام به تخلیه نخاله ساختمانی در سطح معابر عمومی می‌کنند و موجب مزاحمت برای شهروندان منطقه می‌شوند، در دستور کار واحد حقوقی امور شهر این منطقه است و روزانه چندین فقره اخطاریه و پرونده قضایی در این راستا تشکیل می‌شود، البته این اقدامات گوشه‌ای از تلاش زحمتکشان شهرداری در واحد امور شهر برای رفاه حال شهروندان است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان