تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱
کد خبر : 34035

اطلاعیه آزمون استخدامی آموزگاری ۱۴۰۲

اطلاعیه آزمون استخدامی آموزگاری ۱۴۰۲

در اطلاعیه آزمون اسخدامی آموزگاری به داوطلبان گرامی توصیه می‌گردد از خرید هر گونه جزوه یا دوره‌های قبولی در آزمون، خودداری کنند. به گزارش دنیای اسرار :ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان محترم آزمون استخدامی آموزگاری ۱۴۰۲ وزارت آموزش و پرورش، به اطلاع می‌رساند باتوجه به اهمیت و تأثیر گزینش و استخدام معلمان بر کیفیت نظام

Print Friendly, PDF & Email

در اطلاعیه آزمون اسخدامی آموزگاری به داوطلبان گرامی توصیه می‌گردد از خرید هر گونه جزوه یا دوره‌های قبولی در آزمون، خودداری کنند.

به گزارش دنیای اسرار :ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان محترم آزمون استخدامی آموزگاری ۱۴۰۲ وزارت آموزش و پرورش، به اطلاع می‌رساند باتوجه به اهمیت و تأثیر گزینش و استخدام معلمان بر کیفیت نظام آموزشی کشور، فرایند‌‌های ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان سال جاری به روش کانون ارزیابی حرفه‌ای در راستای شایسته‌گزینی و عدالت محوری در جذب معلم، انجام خواهد شد.

اخیرا مشاهده می‌شود دوره‌ها و جزواتی غیرقانونی و فاقد صلاحیت تحت عناوینی همچون دوره‌های تخصصی و تضمینی قبولی در آزمون استخدامی و… با هدف درآمدزایی در حال عرضه می‌باشد که اساسا با توجه تغییرات جدی و مهمی که در فرایند جذب امسال رقم خورده است، هیچ آورده‌ای برای داوطلبان گرامی در مسیر فرایند ارزیابی تکمیلی نداشته و صرفا جنبه کسب درآمد دارد. لذا توصیه می‌گردد از خرید و تهیه هرگونه جزواتی در این زمینه، خودداری نموده و تمامی اخبار، اطلاع‌رسانی‌، توضیحات و اقدامات موردنیاز در جهت تسهیل و ارائه راهنمایی‌های لازم به داوطلبان گرامی در فرآیند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی را صرفاً از طریق درگاه ملی وزارت آموزش و پرورش به نشانی https://isf.medu.gov.ir/ و یا کانال رسمی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به نشانی. @isf_medu_ir دنبال فرمایید.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.