تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
کد خبر : 24856

نشست مسئولان رسانه کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان خمینی شهر در روز شنبه بیست و یکم فروردین ماه در سالن کنفرانس موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع) برگزار شد.

نشست مسئولان رسانه کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان خمینی شهر در روز شنبه بیست و یکم فروردین ماه در سالن کنفرانس موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع) برگزار شد.

به گزارش دنیای اسرار:سیدمحمدباقر محمدی مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی در شهرستان خمینی شهر با اشاره به اهمیت رسانه افزود: دست‌ اندرکاران‌ مطبوعات‌ باید نسبت‌ به‌ عموم‌ مسائل‌ زندگی‌ و تحولات‌ اجتماعی‌ دارای‌ معرفت‌، روشن‌بینی‌ و قدرت‌ تشخیص‌ بیشتری‌ در مقایسه‌ با دیگران‌ باشند و بر همین‌ اساس‌ وظیفه‌ دارند به‌ مردم‌ کشور و جامعه‌

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:سیدمحمدباقر محمدی مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی در شهرستان خمینی شهر با اشاره به اهمیت رسانه افزود: دست‌ اندرکاران‌ مطبوعات‌ باید نسبت‌ به‌ عموم‌ مسائل‌ زندگی‌ و تحولات‌ اجتماعی‌ دارای‌ معرفت‌، روشن‌بینی‌ و قدرت‌ تشخیص‌ بیشتری‌ در مقایسه‌ با دیگران‌ باشند و بر همین‌ اساس‌ وظیفه‌ دارند به‌ مردم‌ کشور و جامعه‌ آگاهی‌های‌ لازم‌ را بدهند.
ایشان تشکیل کارگروه های اینستاگرام و فضای مجازی را لازم دانستند و با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: دستگاه‌های مختلفی در فضای مجازی حضور دارند اما حضور در این فضا باید یک حضور جریان‌ساز باشد، ضمن اینکه بهترین راه شناسایی و ارتباط با گروه‌های مؤثر فرهنگی و یافتن سؤال‌ها و سرنخ‌های فکری آنان، استفاده از فضای مجازی است.
ابراهیمیان مسئول نظارت و بررسی کانون خدمت رضوی خمینی شهر با اشاره به حضور گسترده در انتخابات پیش رو افزود: مسئولان رسانه کانون های خدمت رضوی اجازه فعالیت های تبلیغی برای حزب یا شخص خاصی را ندارند و فقط می توانند جهت حضور گسترده پای صندوق های رای تبلیغ کنند.
وی استفاده از نگارش مناسب و رعایت اصول کادربندی در تصویربرداری را از الویت های فعالیت خبری دانست.
هدف از تشکیل این جلسه تفکیک وظایف و مشخص شدن اعضای کارگروه های اینستاگرام و فضای مجازی، کارگروه انتشار اخبار در خبرگزاریها و کارگروه رسانه های مکتوب بود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.