تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
کد خبر : 34458

اجرای طرح امنیت محله‌ محور در “خوروبیابانک”

اجرای طرح امنیت محله‌ محور در “خوروبیابانک”

فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک از دستگیری ۲۷ خرده فروش مواد مخدر در اجرای طرح امنیت محله‌محور توسط ماموران این فرماندهی خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ ” سیدرضا علوی ”  در تشریح این خبر بیان داشت: طرح امنیت محله‌محور با هماهنگی قضائی و بهره‌گیری از توان و ظرفیت تمامی یگان‌های انتظامی با هدف افزایش امنیت

Print Friendly, PDF & Email

فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک از دستگیری ۲۷ خرده فروش مواد مخدر در اجرای طرح امنیت محله‌محور توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.
به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ ” سیدرضا علوی ”  در تشریح این خبر بیان داشت: طرح امنیت محله‌محور با هماهنگی قضائی و بهره‌گیری از توان و ظرفیت تمامی یگان‌های انتظامی با هدف افزایش امنیت و آرامش شهروندان و در راستای آن، مبارزه با خرده فروشان ، معتادان متجاهر و مخلان نظم و امنیت عمومی در شهرستان خورو بیابانک به اجرا درآمد.
وی افزود: در این طرح ۲۷خرده فروش مواد مخدر ، ۷ معتاد متجاهر و ۲ قاچاقچی عمده مواد مخدر دستگیر و ۳۰ کیلو و ۱۳۸ گرم انواع موادمخدر کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان خورو بیابانک برخورد قاطعانه و قانونی با عاملان بی‌نظمی را یکی از اولویت‌های اصلی پلیس برشمرد و خاطرنشان کرد: از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در جریان بگذارند

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.