تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
کد خبر : 35121

انجام بیش از ۱۰۵ هزار ماموریت اورژانس پیش‌بیمارستانی در ۴ ماهه ابتدای سال

انجام بیش از ۱۰۵ هزار ماموریت اورژانس پیش‌بیمارستانی در ۴ ماهه ابتدای سال

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان از افزایش ماموریتهای تصادفی اورژانس در ۴ ماه ابتدای سال نسبت به‌ مدت مشابه در سال گذشته خبرداد. به گزارش  دنیای اسرار، دکتر فرهاد حیدری گفت: در چهارماه ابتدایی سال ۱۴۰۲، کارشناسان اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان به ۱۰۵ هزار و ۲۵۶ ماموریت امدادرسانی اعزام شدند که از مجموع آنها

Print Friendly, PDF & Email

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان از افزایش ماموریتهای تصادفی اورژانس در ۴ ماه ابتدای سال نسبت به‌ مدت مشابه در سال گذشته خبرداد.

به گزارش  دنیای اسرار، دکتر فرهاد حیدری گفت: در چهارماه ابتدایی سال ۱۴۰۲، کارشناسان اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان به ۱۰۵ هزار و ۲۵۶ ماموریت امدادرسانی اعزام شدند که از مجموع آنها ۷۴ هزار و ۹۲۹ مورد مربوط به حوادث غیرتصادفی و ۳۰ هزار و ۳۲۷ مورد حوادث رانندگی بوده است.
وی با اشاره به افزایش ۱۴ درصدی آمار تصادفات در ماموریتهای اعزامی اورژانس نسبت به مدت مشابه در سال قبل افزود: در این مدت از مجموع حوادث رانندگی منجر به جرح در سطح استان ۲۰۵ هزار و ۲۲ مورد در مناطق شهری و ۹ هزار و ۸۰۵ مورد در نقاط جاده ای استان رخ داده است.
دکتر حیدری ضمن اشاره به ارائه خدمات اورژانس هوایی در سطح استان، خاطرنشان کرد: در چهار ماه ابتدایی سال۱۴۰۲ بالگرد امدادی اورژانس ۱۹ بار به ماموریت اعزام شد و ۲۵ بیمار و مصدوم را به مراکز درمانی استان اصفهان منتقل کرد.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان گفت: فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از ۱۶۱ پایگاه امدادی شامل ۸۱ پایگاه شهری، ۷۹ پایگاه جاده ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۳ دستگاه موتورلانس و یک اتاق فرمان برخوردار است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان