تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵
کد خبر : 24212

شستشوی۶۳۰ هزار متر مکعب مخازن آب در استان اصفهان

شستشوی۶۳۰ هزار متر مکعب مخازن آب در استان اصفهان

در سال جاری با یکپارچه سازی شرکت های آبفا شهری و روستایی صورت گرفت: شستشوی۶۳۰ هزار متر مکعب مخازن آب در استان اصفهان به گزارش دنیای اسرار:از ابتدای سال تاکنون بیش از ۶۳۰ هزارمترمکعب از مخازن آب در شهرها و روستاهادر سطح استان اصفهان شستشو شد. مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و

Print Friendly, PDF & Email

در سال جاری با یکپارچه سازی شرکت های آبفا شهری و روستایی صورت گرفت:

شستشوی۶۳۰ هزار متر مکعب مخازن آب در استان اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:از ابتدای سال تاکنون بیش از ۶۳۰ هزارمترمکعب از مخازن آب در شهرها و روستاهادر سطح استان اصفهان شستشو شد.

مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب شرکت آبفا  استان اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، در راستای سطح کمی و کیفی آب شرب در شهرها و روستاهای استان بیش از ۶۸۳ باب مخزن آب مورد گندزدایی و شستشو قرار گرفت.

فهمیه امیری با اشاره به فرایند گندزدایی آب شرب اعلام کرد: با یکپارچه سازی شرکتهای آبفا شهری و روستایی ۱۲ سامانه گندزادیی کلر زن گازی از مدار خارج شد و به منظور فرایند گندزادیی سریعتر و دقیق تر سامانه الکترولیز نمک طعام و محلولی جایگزین سامانه کلر زن گازی شد.

وی ادامه داد: شرکت آبفا استان اصفهان با به روز کردن تجهیزات آزمایشگاهی و نیز بهره مندی از دانش روز دنیا درصدد تامین و توزیع آب شرب و سالم وبهداشتی به مردم در سطح شهر و روستا در سطح استان دارد وتا کنون در این راستا موفق عمل نموده است.

مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب  شرکت آبفا استان اصفهان اظهار داشت: کیفیت و سلامت  آب شرب در استان به صورت مستمر از سوی نهادهای نظارتی و ذیصلاح مورد ارزیابی قرار می گیرد و با تایید این نهادها آب شرب میان مردم توزیع می شود بر این اساس مردم از سلامت و کیفیت  آب شرب در هر برهه از زمان اطمینان کامل داشته باشند  .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان