تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
کد خبر : 35455

کلاهبرداری ۷ میلیاردی از فروشندگان کالا در سایت دیوار

کلاهبرداری ۷ میلیاردی از فروشندگان کالا در سایت دیوار

فرمانده انتظامی شهرستان بُرخوار از دستگیری فردی که با ارائه چک های فاقد موجودی از فروشندگان کالا در سایت دیوار بیش از ۷ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ “نعمت خلیلی”  بیان داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا شهرستان بُرخوار و ارائه مرجوعه قضائی مبنی بر

Print Friendly, PDF & Email

فرمانده انتظامی شهرستان بُرخوار از دستگیری فردی که با ارائه چک های فاقد موجودی از فروشندگان کالا در سایت دیوار بیش از ۷ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ “نعمت خلیلی”  بیان داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا شهرستان بُرخوار و ارائه مرجوعه قضائی مبنی بر کلاهبرداری فردی ناشناس از وی، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته از مال باخته مشخص شد وی دستگاه لوازم برقی را برای فروش در سایت دیوار آگهی کرده بود که فردی با وی تماس گرفته و پس از توافق بر سر قیمت کالا به منزل او آمده و با ارائه یک فقره چک کالا را تحویل گرفته است اما فردای آن روز که برای وصول چک به بانک مراجعه می کند متوجه می شود که حساب فرد صاحب چک فاقد موجودی بوده و به تماس هایش نیز پاسخگو نبوده است

فرمانده انتظامی شهرستان بُرخوار ادامه داد: با انجام اقدامات دقیق پلیسی و رصد هوشمندانه توسط کارشناسان پلیس فتا در نهایت متهم مورد نظر شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ خلیلی با بیان اینکه متهم با این روش توانسته بود مبلغ ۷ میلیارد و ۱۴۵ میلیون ریال کلاهبرداری کند گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و فرد مذکور برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: یکی از روش های کلاهبرداری از شهروندان خرید کالا از آنان با ارائه چک های فاقد موجودی است که در این خصوص به شهروندان هشدار می دهیم حتماً قبل از هر معامله ای با چک از اعتبار چک ها اطمینان حاصل کرده و حتی المقدور به صورت نقدی اجناس خود را به فروش برسانند.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان