تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۱۹
کد خبر : 32711

خدمت رسانی کمیته امداد استان اصفهان به خانواده زندانیان نیازمند

خدمت رسانی کمیته امداد استان اصفهان به خانواده زندانیان نیازمند

  در بین جامعه هدف تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان، بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ خانواده زندانیان نیازمند، از خدمات این نهاد بهره مند هستند. به گزارش دنیای اسرار:کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با بیان اینکه خانواده های زندانیان نیازمند، یکی از جوامع هدف تحت حمایت این نهاد هستند،

Print Friendly, PDF & Email

 

در بین جامعه هدف تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان، بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ خانواده زندانیان نیازمند، از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

به گزارش دنیای اسرار:کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با بیان اینکه خانواده های زندانیان نیازمند، یکی از جوامع هدف تحت حمایت این نهاد هستند، اظهار داشت: درحال حاضر ۲ هزار و ۸۸۹ خانواده زندانیان جرائم غیرعمد از تمامی خدمات کمیته امداد بهره مند می شوند.

کریم زارع با اشاره به برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی خانواده ها، ادامه داد: برای این خانوارها نیز مانند سایر افراد تحت حمایت، علاوه بر توجه به معاش، درمان، اشتغال، ازدواج و… به منظور جلوگیری از آسیب های اجتماعی، دوره های آموزشی، مشاوره های گروهی و فردی، تسهیلات فرهنگی و … ارائه می شود.

وی با تاکید به مهارت آموزی و اشتغال سرپرست پس از آزادی، افزود: در صورت داشتن شرایط لازم، با ارائه خدمات آموزشی، ایجاد بستر اشتغال و ارائه تسهیلات، با هدف توانمندسازی و کسب درآمد پایدار، به این خانواده ها خدمت رسانی می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با تاکید به روش های الکترونیکی حمایت خیران از نیازمندان، گفت: نیکوکاران در هر زمان و مکان می توانند با شماره گیری کد #۰۳۱*۸۸۷۷*، در زمینه های مختلف نذورات خود را بدست نیازمندان واقعی برسانند.

 

 

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.