تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷
کد خبر : 37155

کمیته امداد استان اصفهان موفق به کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی شد

کمیته امداد استان اصفهان موفق به کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی شد

تقدیر معاون رئیس جمهور از مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان؛ کمیته امداد استان اصفهان موفق به کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی شد در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی، کمیته امداد استان اصفهان رتبه برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی گروه سلامت و رفاه اجتماعی را کسب کرد. به گزارش دنیای

Print Friendly, PDF & Email

تقدیر معاون رئیس جمهور از مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان؛
کمیته امداد استان اصفهان موفق به کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی شد
در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی، کمیته امداد استان اصفهان رتبه برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی گروه سلامت و رفاه اجتماعی را کسب کرد.
به گزارش دنیای اسرار:در جشنواره شهید رجایی با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور و دکتر مرتضوی استاندار اصفهان، از کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان تجلیل شد.

براساس این گزارش، کمیته امداد استان اصفهان در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی گروه سلامت و رفاه اجتماعی بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه‌ برتر اجرایی معرفی و تندیس تقدیر این موفقیت که به امضای استاندار اصفهان و رئیس ستاد جشنواره رسیده به کریم زارع مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان اهدا شد.

گفتنی است؛ جشنواره شهید رجایی هر ساله به استناد مواد ۸۱ و ۸۳ قانون مدیریت خدمات کشوری به منظور ارزیابی فرایند خدمات دستگاه های اجرایی در دو بخش عمومی و اختصاصی در همه استان ها برگزار می شود. امسال در این فرایند، دستگاه های اجرایی با توجه به رسالت خود به ۶ گروه تقسیم شدند و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان در گروه سلامت و رفاه اجتماعی در میان ۱۴ دستگاه، رتبه برتر را از آن خود کرد.

انتهای پیام/

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.