تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۱۴
کد خبر : 34162

اصفهان شهر زیبایی‌ها و عروس صنایع دستی دنیاست

اصفهان شهر زیبایی‌ها و عروس صنایع دستی دنیاست

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی: اصفهان شهر زیبایی‌ها و عروس صنایع دستی دنیاست وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: اصفهان بدون هیچ مبالغه‌ای عروس صنایع دستی دنیا است که از نظر تنوع و زیبایی قابل وصف نیست. به گزارش دنیای اسرار، عزت‌الله ضرغامی در آیین افتتاحیه ویژه برنامه‌های هفته صنایع دستی

Print Friendly, PDF & Email

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی:
اصفهان شهر زیبایی‌ها و عروس صنایع دستی دنیاست
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: اصفهان بدون هیچ مبالغه‌ای عروس صنایع دستی دنیا است که از نظر تنوع و زیبایی قابل وصف نیست.

به گزارش دنیای اسرار، عزت‌الله ضرغامی در آیین افتتاحیه ویژه برنامه‌های هفته صنایع دستی و با اشاره به میزبانی خوب اصفهان اظهار کرد: مادر آقای سعدالقدومی، شایسته تقدیر است و اکنون که فرزند او این مسؤولیت را برعهده دارد آن را ادامه می‌دهد و چهار پروژه جدید ما به پیگیری آقای سعد القدومی به نتیجه خواهد رسید.

وی افزود: اصفهان شهر زیبایی‌ها و عروس صنایع دستی دنیاست و من به عنوان فعال صنایع دستی خواستار این هستم که هر چیزی می‌سازید، زیبا بسازید.

ضرغامی معتقد است که یکی از عوامل بی‌حجابی، این است که لباس خوب و زیبا و شایسته برای سنین و سلایق مختلف وجود ندارد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: شهرستان سمیرم همه‌اش رنگ است و برخی جاها گفتند بیش از ۱۰۰ رنگ در اثر به کار رفته است و صنایع دستی بالاترین مقام هنری است که می‌تواند الگو قرار بگیرد.

وی ادامه داد: یک بار به من گفتند هنرمندان صنایع دستی در کشور، بی‌صاحبند در حالی که بنده این اعتقاد را ندارم، اولین قولم این بود که فرایند ارزشیابی و اعطای درجه هنری هنرمندان صنایع دستی را داخل وزارتخانه می‌آوریم که بعد از تصویب در شورای عالی انقلاب فرهنگی، این ماموریت به عهده وزرات میراث است که باید آیین‌نامه‌اش نوشته شود.

ضرغامی با اشاره بازارچه خوب صنایع دستی زنجان، بیان کرد: در ورودی شهر زنجان بازارچه صنایع دستی قرار دارد این طرح خوبی است که در ورودی شهرها بازارچه صنایع دستی آن شهر وجود داشته باشد.

این مقام مسئول گفت: مشکل عرضه، بازارچه و فروش فعالان صنایع دستی با ایجاد بازارچه‌های صنایع دستی برطرف خواهد شد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به توسعه و گسترش بازارچه‌های صنایع دستی در سطح شهرها و به ویژه در ورودی شهرها بیان داشت: این امر در همه شهرهای کشور باید مورد توجه باشد.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان