تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
کد خبر : 20730

افتتاح پروژه گازرسانی به شهرک گلخانه ای و ۹ واحد مرغداری در فریدن

افتتاح پروژه گازرسانی به شهرک گلخانه ای و ۹ واحد مرغداری در فریدن

پروژه گازرسانی به شهرک گلخانه ای و واحد های مرغداری با حضور، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان، نماینده مردم شریف شهرستان های فریدن و چادگان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهر داران، فرماندار، مسئولان شرکت گاز استان اصفهان و جمعی دیگر از مسئولین محلی این شهرستان به بهره برداری رسید. به گزارش

Print Friendly, PDF & Email

پروژه گازرسانی به شهرک گلخانه ای و واحد های مرغداری با حضور، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان، نماینده مردم شریف شهرستان های فریدن و چادگان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهر داران، فرماندار، مسئولان شرکت گاز استان اصفهان و جمعی دیگر از مسئولین محلی این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، مدیرعامل این شرکت در خصوص پروژه های گازرسانی شهرستان داران، افزود: امسال ۶ طرح بزرگ گاز رسانی در هفته دولت با هزینه ای بیش از ۴۳۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در استان به بهره برداری رسید و در پروژه گازرسانی به شهرک گلخانه ای و مرغداری فریدن، ۲۴ کیلومتر شبکه گذاری با هزینه ای بالغ بر ۶ میلیارد اجرایی و به بهره برداری رسیده است .

سید مصطفی علوی، با اشاره به توزیع سالیانه حدود ۲۱ میلیارد متر مکعب گاز طبیعی درسطح استان و بهره مندی ۹۹٫۵ درصد جمعیت استان از گاز طبیعی، افزود: تمام رسالت و تلاش کارکنان این شرکت بهره مندی ۱۰۰ درصدی جمعیت استان در هر سه بخش خانگی، تجاری و صنعتی می باشد.

وی، ضمن اشاره به بهره مندی ۱۰۰ درصدی خانواده های شهری و ۹۹٫۰۸ درصدی خانوارهای روستایی از نعمت گاز طبیعی افزود: برای تامین گاز این میزان جمعیت بیش از ۲۶ هزار کیلومتر شبکه گذاری و یک میلیون ۱۰۰هزار عدد انشعاب در استان نصب و اجرا شده است و با توزیع سالانه ۲۱ میلیارد متر مکعب گاز طبیعی، در واقع از مصرف همین میزان لیتر سوخت مایع جلوگیری می شود .

مهندس علوی، با بیان اینکه روزانه ۷۰۰ میلیون متر مکعب گاز طبیعی در فصل زمستان در سطح کشورمصرف می شود، بیان داشت: با مصرف بهینه گاز در بخش های مختلف به ویژه بخش خانگی، می توان بخش های صنعت، صادرات و توسه اشتغال در کشور را رونق بیشتری داد که این مهم نیازمند فرهنگ سازی و تلاش بیشتری است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان