تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷
کد خبر : 34525

افتتاح زیرگذر شهدای کارگر در آینده ای نزدیک

افتتاح زیرگذر شهدای کارگر در آینده ای نزدیک

شهردار نجف‌آباد گفت: افتتاح زیرگذر شهدای کارگر در آینده ای نزدیک عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد از افتتاح و آغاز بهره برداری پروژه زیرگذر شهدای کارگر در آینده نزدیک خبر داد و افزود در صورت انجام تعهدات بخش های مشارکت کننده در پروژه، به زودی شاهد افتتاح این زیرگذر مهم در منطقه سه شهری خواهیم

Print Friendly, PDF & Email

شهردار نجف‌آباد گفت:

افتتاح زیرگذر شهدای کارگر در آینده ای نزدیک

عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد از افتتاح و آغاز بهره برداری پروژه زیرگذر شهدای کارگر در آینده نزدیک خبر داد و افزود در صورت انجام تعهدات بخش های مشارکت کننده در پروژه، به زودی شاهد افتتاح این زیرگذر مهم در منطقه سه شهری خواهیم بود.

به گزارش دنیای اسرار:مهندس امامی ضمن تشریح اقدامات عمرانی مجموعه مدیریت شهری نجف آباد صورت گرفته در پروژه زیرگذر شهدای کارگر واقع در منطقه سه شهری گفت پروژه مشارکتی شهدای کارگر با امضاء تفاهمنامه بین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان، شهرداری نجف آباد و شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان آغاز به کار کرده و در مدت عملیات عمرانی شهرداری نجف‌آباد اقداماتی چون زیرسازی، جدول گذاری و آزادسازی زمین های بخش منطقه سه (ویلاشهر) را طبق تعهدات تعیین شده اجرا کرد.

شهردار نجف‌آباد خرید و اجرای پل‌های پیش ساخته و اجرای مسیر شهرک های صنعتی منتظریه و کاوه را از مهمترین تعهدات شرکت شهرک‌های صنعتی برشمرد که با هماهنگی صورت گرفته در این بخش به زودی به اتمام خواهد رسید.

وی نصب علائم راهنمایی و رانندگی، آسفالت ریزی پروژه، خط کشی و .. را نیز از تعهدات اداره راهداری برشمرد و ابراز امیدواری کرد با انجام موارد ذکر شده توسط دو نهاد مشارکت کننده، زیرگذر شهدای کارگر به زودی به بهره برداری رسیده و بخشی از گره های ترافیکی مسیر حادثه خیز این بخش مرتفع گردد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.