تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹
کد خبر : 37423

تقدیر دبیرکل جمعیت هلال احمر از مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان

تقدیر دبیرکل جمعیت هلال احمر از مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان

    به گزا ش دنیای اسرار: دکتر یعقوب سلیمانی در پیامی از میزبانی ارزنده وشایسته جمعیت هلال احمر استان اصفهان در قالب اردوی آموزشی، انگیزشی وفرهنگی فعالین و سرتیم های بیست وسومین مرحله ارایه خدمت بشردوستانه به مسافرین نوروزی تقدیر کرد. در متن این لوح آمده است: جناب آقای مهندس محمد نوید متقی مدیر

Print Friendly, PDF & Email

 

 

به گزا ش دنیای اسرار: دکتر یعقوب سلیمانی در پیامی از میزبانی ارزنده وشایسته جمعیت هلال احمر استان اصفهان در قالب اردوی آموزشی، انگیزشی وفرهنگی فعالین و سرتیم های بیست وسومین مرحله ارایه خدمت بشردوستانه به مسافرین نوروزی تقدیر کرد.

در متن این لوح آمده است:

جناب آقای مهندس محمد نوید متقی

مدیر عامل محترم جمعیت هلال احمر استان اصفهان

توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته ترین مردم در نظام اسلامی، فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پروردگار متعال را در پی خواهد داشت و به یقین در این مسیر کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه وموثر به مردم نهایت استفاده را ببرند. قطعا کار برای رضای خداوند بدون اجر وپاداش نخواهد ماند.

در این راستا به پاس میزبانی ارزنده وشایسته تحسین شما و همکاران ارجمند که در قالب اردوی آموزشی، انگیزشی وفرهنگی فعالین وسرتیم های بیست وسومین مرحله ارائه خدمت بشردوستانه به مسافرین نوروزی جمعیت هلال احمر با شعار جوانان سفیران ایمنی، سلامت ونشاط اجتماعی برگزار گردید، این لوح به رسم یادبود تقدیم حضورتان می‌گردد. امید است در پرتو به الطاف بیکران الهی در سایه عنایت وتوجه حضرت حق در تمامی عرصه های فردی و اجتماعی بیش از پیش موفق وموید باشید.

 

دکتر یعقوب سلیمانی

دبیرکل جمعیت هلال احمر

 

 

 

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.