تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴
کد خبر : 37920

رشد ۵۰ درصدی بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان

رشد ۵۰ درصدی بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان: رشد ۵۰ درصدی بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان از رشد 50 درصدی بودجه 1403 شهرداری اصفهان خبرداد. به گزارش دنیای اسرار:محمد نورصالحی در نطق پیش از دستور صد و بیست و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: الزام در اجرای بعضی از پروژه‌ها، ضرورت‌های

Print Friendly, PDF & Email

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:
رشد ۵۰ درصدی بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان از رشد 50 درصدی بودجه 1403 شهرداری اصفهان خبرداد.

به گزارش دنیای اسرار:محمد نورصالحی در نطق پیش از دستور صد و بیست و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: الزام در اجرای بعضی از پروژه‌ها، ضرورت‌های شهر و هزینه‌های مستمر برای اداره شهر و رشد قیمت، شورا را به بودجه بالغ بر 34 هزار میلیارد تومانی سوق داد که نزدیک به 50 درصد نسبت به مصوب 1402 رشد داشته است.

وی اظهار کرد: بودجه 1403 را اول بهمن ماه دریافت کردیم که پس از یک ماه تلاش و برگزاری جلسات فشرده و مستمر، همه ابعاد و جزئیات آن به صورت جامع و کامل در کمیسیون‌های تخصصی و تلفیق بررسی شد.

این مقام مسئول افزود: الزام در اجرای بعضی از پروژه‌ها، ضرورت‌های شهر و هزینه‌های مستمر برای اداره شهر و رشد قیمت شورا را به بودجه بالغ بر 34 هزار میلیارد تومانی سوق داد که نزدیک به 50 درصد نسبت به مصوب 1402 رشد داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آنچه در ماه پایانی امسال اتفاق افتاده این است که ردیف‌های درآمدی، تقریبا نزدیک به 100 درصد یا بیش از آن محقق شده است، اما در برخی ارقام که نیازمند حمایت سازمان‌های غیر از شهرداری هستیم که درآمدهای قانونی برای شهرداری‌ها در وظایف آن‌ها درج شده با کمبود مواجه بودیم. تلاش شهرداری این است تا پایان اسفند ماه صددرصد آنچه پیش بینی می‌شد محقق شود.

وی خاطرنشان کرد: حمل و نقل عمومی، تامین اتوبوس، مترو، شبکه معابر، حلقه چهارم حفاظتی شهر در بودجه سال آینده در اولویت قرار گرفته و ارقام خوبی اختصاص پیدا کرده است.

نورصالحی با تشکر از همه مدیران شهری که برای تدوین و تصویب بودجه 1403 تلاش کردند گفت: تلاش و برنامه ریزی باید از هم اکنون آغاز شود تا از اول فروردین، آنچه تصویب می‌شود در برآورده کردن نیازهای شهر مورد استفاده قرار گیرد و برنامه‌های 1403 بدون وقفه آغاز شود.

وی ادامه داد: انتظار ما از نهادهای دولتی که تامین بخشی از درآمدهای شهرداری‌ها براساس قانون به عهده آنها گذاشته شده است این است که این درآمدها را فراهم کنند تا اصفهان به شرایط زیست محیطی مناسب دست پیدا کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتخابات مجلس دوازدهم گفت: از همه کسانی که برای حضور گسترده مردم بسترسازی می‌کنند قدردانی می‌کنیم، از همه آحاد مردم که سرنوشت کشور برای آن‌ها مهم است نیز دعوت می‌کنیم مسئولانه و مجدانه در انتخابات شرکت کنند و گزینه اصلح را در زمره انتخاب خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: از کسانی که خود را در معرض انتخاب مردم قرار داده‌اند به عنوان یک تکلیف ملی، اسلامی و سیاسی تشکر می‌کنیم، انتظار است این افراد که حاضرند خود را وقف آب و خاک و منافع ملی و مردم کنند و به نمایندگی به عنوان یک شغل نگاه می‌کنند، خود را بیشتر و بهتر معرفی کنند تا مردم بهترین انتخاب‌ها را انجام دهند.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.