تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳
کد خبر : 23968

کلاهبرداری اینترنتی در قالب فروش ریل آسانسور

کلاهبرداری اینترنتی در قالب فروش ریل آسانسور

به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی با ۳۰ میلیون ریال خبر داد. سرهنگ”غلامرضا براتی ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت :در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در فضای مجازی او را فریب داده و مبلغ ۳۰ میلیون

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی با ۳۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ”غلامرضا براتی ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت :در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در فضای مجازی او را فریب داده و مبلغ ۳۰ میلیون ریال از او کلاهبرداری کرده رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: شاکی مدعی بود در یکی از سایت های تبلیغاتی با یک آگهی در زمینه فروش ریل آسانسور مواجه شده و با فرد فروشنده تماس برقرار می کند که از او مبلغ ۳۰ میلیون ریال تقاضا می کند.

سرهنگ براتی ادامه داد:فردشاکی نیز فریب خورده و مبلغ درخواستی را بدون دریافت هیچ گونه مدرک و نشانی به حساب آن فرد شیاد واریز می کند.

این مقام انتظامی بیان داشت : ماموران پلیس فتا با بررسی های تخصصی در فضای مجازی متهم را شناسایی کردند. فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان به مردم توصیه کرد: قبل از خرید اینترنتی و واریز وجه به حساب فروشنده باید اطلاعات کافی از سایت مورد نظر،شخص فروشنده و جنس خریداری شده بدست آورند و تا زمانی که آن جنس را مشاهده و از صحت و سالم بودن آن اطمینان حاصل نکرده اند از پرداخت وجه خودداری کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.