تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲
کد خبر : 37995

سرمایه هلدینگ پترو پالایش اصفهان به ۳۷۱هزار میلیارد ریال افزایش یافت

سرمایه هلدینگ پترو پالایش اصفهان به ۳۷۱هزار میلیارد ریال افزایش یافت

در مجمع عمومی فوق العاده اول اسفند ماه و با موافقت سهامداران؛ سرمایه هلدینگ پترو پالایش اصفهان به ۳۷۱هزار میلیارد ریال افزایش یافت   در مجمع عمومی فوق العاده افزایش سرمایه شرکت پالایش نفت اصفهان که اول اسفندماه در سالن همایش های شهرک محمد منتظری برگزار شد سهامداران با افزایش سرمایه ۳۷۱هزار میلیارد ریالی هلدینگ

Print Friendly, PDF & Email

در مجمع عمومی فوق العاده اول اسفند ماه و با موافقت سهامداران؛ سرمایه هلدینگ پترو پالایش اصفهان به ۳۷۱هزار میلیارد ریال افزایش یافت

 

در مجمع عمومی فوق العاده افزایش سرمایه شرکت پالایش نفت اصفهان که اول اسفندماه در سالن همایش های شهرک محمد منتظری برگزار شد سهامداران با افزایش سرمایه ۳۷۱هزار میلیارد ریالی هلدینگ پتروپالایش اصفهان موافقت کردنند.

 

به گزارش دنیای اسرار:در مجمع عمومی فوق العاده شرکت پالایش نفت اصفهان که اول اسفندماه در سالن همایش های شهرک محمد منتظری با حضور ۷۷درصدی سهامداران خرد و عمده به صورت حضوری و برخط برگزار شد، سهامداران با افزایش سرمایه ۳۷۱هزار میلیارد ریالی این شرکت موافقت کردنند.

 

در این آئین مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان ضمن ارائه گزارشی کامل از فعالیت های انجام شده در پتروپالایش اصفهان از دو سال قبل تاکنون و همچنین میزان پیشرفت طرح های هدف گذاری شده و قدردانی از همراهی خوب هیأت مدیره و کارکنان شرکت در اجرای طرح ها گفت: همه این موفقیت ها نتیجه زحمات کار بازنشستگان و زیر ساخت هایی است که از قبل دراین شرکت فراهم شده است.

 

دکتر محسن قدیری،با اشاره به تعریف ۱۲ هدف مهم برای این شرکت که همگی در راستای توسعه پایدار،حفظ محیط زیست و رشد اقتصادی است افزود:خوشبختانه با اقدامات خوب صورت گرفته و با ظرفیت ۳۹۰ هزار بشکه تصفیه نفت خام در روز در ۹ماهه امسال به ۳۱.۸ همت رشد رسیدیم که این سود تا پایان امسال به ۴۰همت خواهد رسید.

 

وی افزود: با اقدامات جهادی انجام شده ۱۲ طرح در پالایشگاه اصفهان آماده بهره برداری است که چشم انداز محصولات استراتژیک با برنامه ریزی انجام شده در افق ۱۴۰۵ تولید ۳۲.۸میلیون لیتر بنزین یورو5 در روز و افزایش تولید گازوئیل یورو5 است.

 

گزارش نهایی مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت پالایش نفت اصفهان:

 

پیرو ماده ۱۶۱ اصلاحیه قسمتی از قانون تجارت، مصوبه سال ۱۳۴۷ ابتدا گزارش هیات مدیره برای افزایش سرمایه و سپس گزارش حسابرس قانونی در خصوص توجیه گزارش هیات مدیره قرائت شد.

 

با توجه به پیشنهاد هیأت مدیره در خصوص افزایش سرمایه و همچنین دریافت مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار تهران طی مجور شماره ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ بعد از بررسی و اعمال نظر تصمیمات زیر گرفته شد.

 

۱. افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۲۲۷ هزار میلیارد ریال به مبلغ ۳۷۱ هزار میلیارد ریال معادل ۶۴.۴۳ درصد از محل سود تقسیم نشده اندوخته طرح توسعه و از طریق صدور سهام جدید مورد تصویب قرار گرفت.

 

۲: مجمع به هیات مدیره شرکت اختیار داد که نسبت به افزایش سرمایه موضوع بند یک اقدام کند.

 

۳: مقرر شد پس از تحقق افزایش سرمایه با رعایت مفاد قانون تجارت و قانون بازاراوراق بهادار نسبت به اصلاح ماده ۵ اساسنامه شرکت به شرح زیر و ثبت آن در اداره ثبت شرکت‌ها اقدام شود.

 

۴: میزان سرمایه و تعداد سهام سرمایه شرکت مبلغ ۳۷۱ هزار میلیارد ریال است که به ۳۷۱ میلیارد سهم عادی یک هزار ریالی با نام تقسیم شده و تماما پرداخت شده است.

 

۵. مجمع مقرر کرد پاره سهم‌های ایجادی در افزایش سرمایه مصوب شده به شرح بند یک فوق را تجمیع و توسط هیات مدیره از طریق شرکت بورس و اوراق بهادار واگذار و بهای فروش سهام پس از کسر هزینه‌های مربوطه به حساب سهامداران منظورشود

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.