تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۶
کد خبر : 38305

تشییع پیکر سردار شهید زاهدی در نجف و کربلا

تشییع پیکر سردار شهید زاهدی در نجف و کربلا

سردار مجتبی فدا ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت علی(ع) اظهار کرد: شهادت بزرگ فرمانده سپاه استان و جبهه مقاومت را به رهبر انقلاب، همسر، فرزندان و اخوان این شهید و مردم تسلیت عرض می‌کنم. به گزارش دنیای اسرار:وی افزود: صبح امروز پیکر شهید زاهدی از زیر آوار بیرون آورده شده و طبق اخبار

Print Friendly, PDF & Email

سردار مجتبی فدا ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت علی(ع) اظهار کرد: شهادت بزرگ فرمانده سپاه استان و جبهه مقاومت را به رهبر انقلاب، همسر، فرزندان و اخوان این شهید و مردم تسلیت عرض می‌کنم.

به گزارش دنیای اسرار:وی افزود: صبح امروز پیکر شهید زاهدی از زیر آوار بیرون آورده شده و طبق اخبار پیکر فعلا سالم است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به شخصیت بین‌المللی شهید زاهدی تصریح کرد: پیکر شهید در کربلا و نجف تشییع شده و سپس مراسم استقبال در تهران خواهد بود.

فدا در خصو ص جزئیات تشییع شهید در اصفهان نیز گفت: در این راستا پس از برگزاری جلسه ستاد مراسم در استانداری و هماهنگی مراسم ها، زمان و جزئیات دقیق از طریق صدا و سیما، شورای هماهنگی و دیگر رسانه ها اعلام خواهد شد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان عنوان کرد: امید است ضمن رعایت ابعاد امنیتی؛ مراسمی باشکوه برگزار و ثابت کنیم شهادت سرداران ما هیچ خللی در عزم و اراده مردم نخواهد داشت بلکه مردم مصمم‌تر در مسیر حمایت از مردم غزه قدم می‌گذارند.

فدا در خصوص محل تدفین شهید زاهدی نیز گفت: پیکر سردار شهید محمدرضا زاهدی بنا بر وصیت خودش در گلستان شهدای اصفهان و در جوار همرزمان شهیدش تدفین خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان