تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
کد خبر : 18168

روابط عمومی چشم وگوش مدیریت سازمان است

روابط عمومی چشم وگوش مدیریت سازمان است

به گزارش دنیای اسرار:وظیفه روابط عمومی خدمت به مردم و شناسایی نقاط ضعف سازمان و انتقال آن به مدیریت است ، دکتر حسین بانک مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان ضمن بیان این مطلب افزود روابط عمومی مطلوب، اندیشه محور، توسعه بخش و با مدیریت ارتباطات سازمان ، زمینه ساز رشد و تعالی هرچه بیشتر مجموعه

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:وظیفه روابط عمومی خدمت به مردم و شناسایی نقاط ضعف سازمان و انتقال آن به مدیریت است ، دکتر حسین بانک مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان ضمن بیان این مطلب افزود روابط عمومی مطلوب، اندیشه محور، توسعه بخش و با مدیریت ارتباطات سازمان ، زمینه ساز رشد و تعالی هرچه بیشتر مجموعه خود را فراهم می آورد .

در حقیقت چشم و گوش مدیریت سازمان روابط عمومی است و اواست که به خوبی سازمان خود را رصد می کند و به نقاط قوت و ضعف آن پی می برد ، ایشاناندیشه محور و خلق اندیشه های ناب را وظیفه روابط عمومی دانست 

مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان در نشست روابط عمومی این اداره کل با مسئولین و کارشناسان روابط عمومی صحبت کردند ، نقش روبط عمومی در سازمان را توانمندسازی ، آگاهی بخشی و ارتباط محوری عنوان نمودند. 

در ادامه این جلسه رئیس دپارتمان ارتباطات و اطلاعات اصفهان ضمن تشکر از زحمات مدیریت و کارکنان بیمه سلامت ، رویکرد روابط عمومی بیمه سلامت در استان اصفهان را علمی ارزیابی نموده که به عنوان الگویی جامع موفق شده است تا درهمگرایی و مشارکت همه جانبه در جهت خدمت رسانی به مردم به خوبی عمل نماید . هادی زمانی نگاه مؤثر و ارزشمند مدیریت ارشد این مجموعه را به عنوان نگرش ارتباطی در هدایت مجموعه روابط عمومی به سمت تسهیل سازی و خدمت رسانی بسیار مهم ارزیابی کرده و آن را مصداق نظریه ژاکی لتانگ نظریه پرداز حوزه روابط عمومی دانست.

 دکتر بانک درایجاد ارزش های متعالی چون پاسخگویی ، تسهیل سازی ، و خدمت رسانی بدون توقع و همراه با کرامت به مردم را از مهمترین شاخص های ارتباطی در راستای موفقیت این اداره کل عنوان نمود .

در ادامه مسئول روابط عمومی اداره کل گفت : روابط عمومی به عنوان بازوی فکری مدیرکل است و با افزایش مهارت تخصصی و علمی خود می تواند در گره گشایی از مشکلات بیمه شدگان کمک شایانی کند. مردم حق دارند اطلاعاتی دقیق و جامع از سازمان های داشته باشند و وظیفه یک روابط عمومی خلاق است که به صورت هنرمندانه اطلاع رسانی عملکرد سازمان را انجام دهد .

مالوردی ادامه داد : روابط عمومی باید مردمی باشد و بدون جهت گیری و با مثبت اندیشی بتواند فضای شادی و نشاط را بین همکاران خود ایجاد کند .

مسئول روابط عمومی اداره کل افزود: مراقب باشیم درگیر کارهای روزمره و جزئی نشویم .کارهای بی اهمیت و جزئی زیان آور است و دید انسان را محدود می کند و اجازه نمی دهد دید کلی به اهداف و پیشرفت داشته باشیم.

ایشان در پایان تاکید کرد تسهیل خدمت رسانی و اطلاع رسانی دقیق و جامع از رسالت های خطیر روابط عمومی هاست و روابط عمومی فعال با برقراری تعامل موثر با ذینفعان باعث تقویت اعتماد عمومی و پاسخگویی و درنهایت رضایت مندی خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان